Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 1772 ggr
malinroth
0

Asta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har Knut och Tuvas ungar blivit 5½v, tiden går fort och snart är det dax för lilla Asta att flytta hem till oss :) Hon kommer att bo med Knut ute på balkongen och förhoppningsvis kommer de att trivas bra ihop. Både Knut och Asta är väldigt sociala så jag hoppas att de kommer att ha glädje av varandra :) Vill visa några bilder från igår på min lilla pudding :)

malinroth
0

malinroth
0

malinroth
0

malinroth
0

Det var sista bilden för denna gång :)

muffin-asta
0

Vilken otrolig sötnos. Lycka till med den lilla

malinroth
0

#6 Tack :)

[Nalle-]
0

Hon är ju galet söt alltså! :D

Fatma
0

Sockersöt tjej du får hem!

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

[Kaninlycka]
0

Aha, så du är Malin som också ska kastrera på torsdag? Nya lilla tjejen är toksöt, de kommer bli ett jättefint par! Glad

malinroth
0

#7 o #8 Håller med er ;)
#9 haha ja det är jag det :) jag tänkte egentligen kastrera Knut när Asta var runt 4v men dom har haft utbildningar och sånt hos "min" veterinär så de hade lite fullbokat eftersom de haft så lite tider. Valde första tiden då jag hade en dag ledigt, blev lite sent men det är ju inte hela världen.

[Kaninlycka]
0

#10 Då får vi hålla tummarna för Knut och Ninja på torsdag! Vi ska också sätta ihop våran hane med en hona. Glad

malinroth
0

#11 ja verkligen! Man blir ju lite nervös, men han är då så pigg och kry så förhoppningsvis är det inga problem… Ja jag såg det i bloggen, hon var jättefin ^^

malinroth
0

Lilla pappsen i höstskrud ;)

Paulinaborg
0

Gud så söt hon va! :D