Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 409 ggr
Tiggros
0

Lyktans Yankie

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är lite bilder som jag lovade att läga in på min nya lilla kanin. Han är en blå löwen med blåa ögon och vit bläs.. =)

Tiggros
0

en till

KajsaM
0

New!! Så underbart söt!!! Åh vill haa*

Hopi
0

Vad underbart söt med dom blå ögonen!! Ser så himla mjuk ut oxå! =)

mimmi.k
0

Jätte söt!!!

amand
0

Åhh vad sööt! *Vill ha* :)

__iE
0

ååh, vad söt! ser så där go ut i pälsen :P

Tiggros
0

Han ser så go och snäll ut men han e inte så värst snäll men det kommer. Han är ju inte värst tam utan stampar,morrar och har sig men vi får se efter jul hur han e då ^^ Ett helt lov att socialiciera honom..

KajsaM
0

Ojdå… Lycka till då =)

E_hjo
0

ser lite spookey ut men ack så söööt! =)

amand
0

Hur går det att tämja honom? ;)

Stj3rnfallet
0

Vilken fin sötnos du har!=) Den var verkligen jättefin!=)

[Niike]
0

Vilken fluff!^^ Hah!:) Så sööt! Har du gräs hos dig?! Här är det snöö fortfarande!

Frida-L
0

Sööt, har han blivit atmare nu?

Senavere
0

Gud vad söt i de blåa ögonen och den stora fluffiga pälsen. Hur gammal är sötnosen? :D

Tiggros
0

Han är väl 8 månader nu skulle ja tro =)

amand
0

#15 Har han blivit tamare nu? (Asta är nämligen lite sur av sig, undrar eftersom dom kommer från samma uppfödare) ;)

Tiggros
0

#16 Min kanin är en riktigt liten djävul när han är i buren men när han är uppe i knäet är han bara lite tjurig. Kan nypa till lite granna men i buren så attackerar han . Bits,rivs och fräser och morrar. Men jag älskar honom även om jag svurit många gånger över hans namn,. Hur går det med din asta ?

amand
0

#17 Hon har sina sura och glada dagar. ;)
Hon är lite sur i buren när man tar upp henne, men hon skräms bara så hon bits inte. När man har henne i famnen är hon ganska lugn men biter ibland i jackans dragkedja.
Annars är hon väldigt söt och nyfiken. :)