Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 1440 ggr
Valkyrie
0

dogman blandning

Hej!
Skulle köpa RR som jag trodde de hade lösvikt på djurmagasinet, frågade om det var det eftersom det såg ut som det med örter, samma pellets och lite maskrosor och ungefär lika saker i men det var tydligen Dogman, är det fodret bra? ska testa det i alla fall ..

Någon som vet ngt om det?

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

Valkyrie
0

Sedan när vi var där sa jag till min mamma att synd att de inte hade RR men jag tar hellre denna än blandning eller pellets man inte vet något om.
Killen i djuraffären- Hur menar du? vi har den nyttigaste blandningarna. Pellets är det nyttigaste.
Jag- Fast jag vet det, problemet är att jag inte kan ge mina kaniner pellets för de får spända magar och rabbit royal ska jag testa igen men nu får jag väl testa dogman istället kom ser likadan ut fast lite onyttigare kanske.
Killen- ja men vi har de nyttigaste blandningarna som finns!

Herregud , sedan står de och snackar emot en, de kan ingenting vilket man verkligen märkte, gillar inte den djuraffären eftersom de snackar som om man är skit dum i huvudet vilket man inte vill precis ..

Rest in peace Valkyrie!

Valkyrie
0

ingen som har det?

Rest in peace Valkyrie!

[Kaninlycka]
0

Det dumma med djuraffärer är att de bryr sig mest om att sälja, inte att informera om näringsvärden osv.

[vretenskaniner]
0

#3 inte alla