Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1993 ggr
Sophie&Segra
0

(S) Angora korsning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har en Angora korsning, en hane som är 9 mån. född v.1.

Vi måste tyvärr göra oss av med honom, då jag har blivit otroligt allergiskt mot hö't. Har förnektat det ett bra tag, men nu håller det inte längre.

Kalle, som han hos oss heter. Är den mest snälla, sociala och roliga kanin både jag och alla som träffat honom, mött.

Kalle får hoppa fritt i lägenheten flera timmar om dagen. Är bästa kompis med våra katter, och är jättenyfiken på båda våra hundar. Så det är en riktigt orädd kille.

Om inte du har möjlighet att ge Kalle ett hem, så kanske du vet om någon? Alt. Någonstans seriöst där man kan omplacera sin kanin så den kommer till ett bra hem.
Alla tips? mottages tacksamt.

Du kan antingen skicka ett PM till mig, eller så slänger du iväg ett mail till; s-nordstrom@live.se

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

EvelinaS-L
0

Va fin han ärFlört
Såg att du hade en saltsten brevid vattenflaskan.. Du behöver varken mineral- eller saltsten till kanin. Båda typerna av stenar kan t.o.m. vara skadliga om kaninen  år för sig att slicka/tugga för mycket på stenen. Riskerna för urinsten ökar samt kan han få saltförgiftning.

_Kram Evelina
_

Rozza
0

Vad är han för korsning mer en angora?

Sophie&Segra
0

Det vet vi inte, skulle tänka mig någon form av vädur. Lejonhuvad dvärgvädur förmodligen med tanke på öronen.

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.