Kaninens täckning.
undrar vad min kanin har för teckning har frågat förut men alla tror att den e svart fast d e den inte här kmr iaf lite bättre bilder hoppas jag
Kan tyvärr inte se bilden, pröva skicka igen :)
På bilerna ser de ut som en solbränd svart kanin, men vad har den gjort på ryggen?
hon badades och fällde enormt mycket päls
Men så mkt päls är inte normal att dem fäller? Har aldrig mina gjort. och varför har den ingen underlag i buren??
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vid första anblick ser de ut som om den har något parasit angrepp, precis så såg en av mina kaniner ut som jag köpte, stora kala fläckar..
Bara jag som inte kan se albumet?
#5 det där var länge sen nu har hon det i buren fast hon hatar det så jag ska ta bort det, och en kanin brukar inte fälla så mycket som på bilden nej men hon fäller hela tiden och har väldigt mycket lös päls som inte går bort som det ska så då får man bada henne så blir det sådär.
#6 vet men det har hon inte däremot hade hon det när hon var typ ett, men sedan dess har hon inte haft några kryp.
#7 gå in på min facebook annars och sedan på mina album så kanske det funkar
Man ser albumet om man använder länker, fungerar för mig i alla fall.
#8: Fast att bada en kanin som fäller mycket päls kan snarare göra mer skada än nytta, vilket man bör komma ihåg.
Detta då pälsens kvalitet försämras när kaninen badas, vilket kan göra att pälsen tovar sig eller lossnar ännu sämre.
#11: jo visst men jag badar henne liksom endast en gång var 6:e månad och annars så brukar jag bara ta en blöt handduk om hon är smutsig
#12 kaniner ska man inte bada alls OM det absolut inte är nödvändigt, så var 6e månad är alldeles för mkt.
#13: det är inte alls för mycket att bada en kanin två ggr om året, och jag badar henne aldrig för nöjets skull utan för att hon är SMUTSIG .
#13 jag ville bara få reda på vilken täckning hon har inte hur ofta man badar en kanin

Jag kan tyvärr inte heller öppna alubumet. 'Sidan du söker kan inte visas för tillfället. Den kan vara tillfälligt inaktiv, länken du klickade på kan vara inaktuell eller så har du inte tillåtelse att besöka sidan.'
Sen måste jag bara inflika; kaniner tvättar sig själva och är den smutsig så är något fel. Jag har fött upp kaniner i många år jag har då aldrig behövt bada en kanin. Har fått tvätta fötterna på en som var tillfälligt lös i magen en gång.
Jag måste också komentera, man behöver inte tvätta en kanin för att den är smuttsig, den fixar det själv! Det är dåligt för kaninens hud att bada, fetterna försvinner mm..
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Kunde inte heller se bilden, stå samma sak som #16 skrev :3
#17 tror inte att hon kan tvätta bort lera själv och det är inte så bra fär en kanins mage heller
Kommenterat änns inte de här !
//Anna Odenbrand
Jo du, hon kommer tvätta bort det själv.
Nej alltså kaninmagar klarar rätt mycket och det är ju inte så mycket, hus tror du andras kaniner klarar sig som itne blir badade. Tex ute kanin som inte kan bli tvättade för dom fryser ihjäl?
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
en kanin är renlig av sig :) så den kommer åt över allt och tvättar sig