Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 1268 ggr
Chieko
0

Enkelt aktiveringstips

Nougat hälsar och säger att en toarulle som man stänger till i ändarna och stoppar pellets i är en sak man kan aktivera sig med ett tag.

Billigt och bra, kan inte tänka mig någon som inte har toarullar hemma ;) Be familjen spara så fort någon tar slut!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

[Kaninlycka]
0

Smart!

Testade toarulle till våran Wiggo, men han var inte intresserad alls. Har köpt en del aktiveringsleksaker till honom och dem gillar han. Glad

Paulinaborg
0

med vad stänger man igen hålen? ;)

gickan87
0

#2 Man viker bara ner kanterna skulle jag tro :)

MVH Erika :)

Paulinaborg
0
Paulinaborg
0

Men ör det nått om dom får i sig "kartongen" en pappersrulle är gjord av? För mina kaniner kommer säkert bita sönder dom.

Zvintos
0

#5: För mycket kartong kan jag tänka mig inte är särskilt bra för magen/tarmarna.
Så man får nog hålla lite koll så kaninen inte äter på det för mycket.

Paulinaborg
0

Okej, tack för svaren på mina frågor :)

Chieko
0

Ja jag vek bara ner kanterna, och kartong är inte farligt för dem. Men som sagt, för mycket är nog inte så bra.

Igår lekte hon med en plastpåse också. Då fick jag naturligtvis vara uppmärksam som hon inte åt av den, men hon mest sprang runt och skakade den för att få ut pelletsen ;)

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

mumdad9
0

Jag testade det på en av mina kaniner, inte riktigt hennes grej för hon blev riktigt irriterad på den och aggresiva! haha men dirket när jag tog bort blev hon sig själv igen haha