Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1612 ggr
[Kaninlycka]
0

Paris adopterar kaniner

Läste nyss att Paris har räddat 20 kaniner från en djuraffär. De lever tydligen på hennes bakgård nu och är jättelyckliga.

Undrar om hon kastrerat dem? Annars lär hon ju ha 700 lyckliga kaniner inom kort! Skrattande

Loverabbits
0

Såg även jag det. Undrar om hon verkligen vet vad hon har gjort? Undra om hon vet hur kaniner fungerar…

Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com Hjärta

Fridaaaa
0

tror att hon har noll koll precis som allt annat

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Friheten
0

God tanke :)

[h-malm]
0

Hörde precis det på radion:D hoppas bara hon är medveten om att det nog inte bara kommer vara 20 kaniner om ett en månd :/

Friheten
0

Would you rather live with Paris or be eaten alive?

65%
Live with Paris
34%
Be swallowed whole

:) haha

hello miss paris.. Du behöver rädda ormarna nu oxå.. Du tog deras mat!

Busangardens
0

För att inte tala om alla slagsmål det kan bli inom gruppen, s allvarliga att en del kaniner kan avlida och andra få riktigt djupa sår.

hjartelyckanskaniner
0

Vet inte vad jag ska säga.. Med tanke på hennes andra djur.

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

[Wera]
0

Äh kom igen sluta gnäll och var så negativ. JÄMT! Hon gör det iaf. med en god tanke. Sen vad vet vi om dom är kastrerade eller kanske bara är honor? Jag tycker iaf. att kaninerna hellre ska bo på hennes bakgård än att ges levande till ormar. Det är olagligt i Sverige (har jag för mig) och hemskt! Så länge dom inte lider så. Bättre än djuraffären i varje fall tror jag.

Friheten
0

Jo det är klart..  Vi får skälla på henne sen när hon köper trixie burar :P  LOL

Emmsann
0

Ja sluta vara så negativa! Det var ju starkt av henne att ta hand om dom och jag tror hon har ett gott hjärta :-) Bor dom på hennes bakgård så kan dom inte ha det bättre!

//Emma