Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 865 ggr
PandaFish
0

Min snuttisar

Jahar varit så otroligt lat med att lägga ut annonser på mina "bebisar". Men nu när det börjar dra ihop sig till höst och det blir kallare och mörkare på kvällarna känner jag att jag inte riktigt hinner med att ha så här många längre. Hemmet är så mycket viktigare än priset!

Alla kaninerna är helt underbara individer som älskar att gosa och som skulle passa otroligt bra som kelkaniner men även hoppkaniner till den som är sugen då dom är hopptränade lite smått. Jag vill inte helst ge ut dem på foder, vill inte att dom ska behöva flytta runt. Men foder innan ev köp kan jag gå med på :)

You´re Killing Me "Randis"

Född: 11 juni 2009

Mor: Live and Let Die

Far: Simoneholms Wind Of Change

Randis är världens mysigaste grabb. Och lika snäll som han ser ut. Älskar att gosa och vill vara med jämt, älskar promenader i sele och hoppning är bland det roligaste han vet :D I början av året blev han skadad i båda ögonen och i nosen men trots det kämpade han på och läkte ihop och det enda som syns efter skadan är ett ärr på vardera öga. Ingeting han lider av, han ser som vanligt och det är inte ärftligt. Dom kommer att försvinna så småningom.

All The Time In The World & More To Her Then Meets The Eye

Gulis och Jolly är systrar till Randis. Dom bor ihop och min önskan är att dom ska få fortsätta göra det. Gulis är lugn och mysig och tycker att hoppning är riktigt kul. Jolly är hennes motsatts , visst är hon kelig men stressar väldigt lätt upp sig men med Gulis i närheten lugnar hon ner sig. Det är därför jag vill att dom flyttar ihop. Jolly blir otroligt stressad när hon är ensam. Båda dessa kan gå ihop med andra honor och om det är någon som har en "kärring-hage" eller liknande där dom kan få gå vore det verkligen guldvärt!

Blåeld Av Grenen "Blue"

Född: 14 Augusti 2008

Mor: Grenens Crystal of Snow

Far: Sweet Little Sixteen

Blue har flyttat fram och tillbaka flera gånger under sitt liv och jag vill verkligen att hon ska få slippa det nu. Om jag inte hittar det perfekta hemmet åt henne stannar hon. Hon är världens snällaste och gosigaste och skulle passa perfekt som barn kanin. Hennes bror ägs utav en liten 6 årig flicka och han följer henne som en hund. Blue är likadan och älskar barn. Hon skulle aldrig få för sig att göra något och hon är lätt att bära sela, klippa klor på och fånga i hagen och buren.

Alla kaniner säljs med köpeavtal, härstamningsbevis en foderpåse och lite tillbehör om så önskas. Priset diskuterar vi :)

Väl mött !

Sandra Eriksson, Örebro Läns Kaninhoppare

www.sherlocksgard.weebly.com