Blocket fynd blev som ny.
Snyggt! Stoor förändning! :)
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 

Riktigt fint. :)
Bra jobbat John, tummen upp! 
Oj så snyggt John! :)
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Jättefin:)
Tackar :)
Hela fronten utbytt, nytt galler och färg då :p i övrigt va stommen riktigt bra, tjock och bra papptak
Och framför allt jag blev klar med ett projekt :)) kunde lämna arbetet färdig och nöjd. *bra terapi*
bra jobbat, köpte oxå (ganska spontant) en vinterbur på blocket
bra skick med f-n vad den stank! tog piss-off, såpa o sist ättiksvtn sen fick den stå o lufta 1 v men den luktar fortfarande lite..
hoppas din doftar gott =)
mmm ja Som vita vildblommor i en magisk balans mellan choklad och ananas samtigt som mogna vanilj kastanjer gurglar runt i gomen i perfekt harmoni.
Eller japp den luktar gott
Gud så fint! Hittade också en 3 fackare, jätte stor, för 200 kr, tvättade, målade och som ny!:D

Fint!
Fyndade även själv på blocket, dock inte gratis som du. Men jag fick en stooor utebur i gott skick hemlevererad (!) av säljaren för 400 kr. Den målade jag om illa kvickt till faluröd för att matcha huset (och inte irritera gubben mer än nödvändigt). Blocket är bra!
Du måste visa bild oxå :)

#15 Syftar du på mig? Ska fixa!
om du tar åt dig :)) ja visst fixa bild på ditt fynd:)

bra jobbat! Blev riktigt bra! :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Så ska det låta haha mycket fin :)
Inget annat som behövdes fixat eller blev det bara målning?

#20 Bara målning. Dock är benen lite porösa längst ned så de skulle behöva kapas lite eller bytas. Men då den står på altanen under tak är det lugnt.
Riktigt snyggt ;)
ska jag visa bild :P?
Självklart :)
Den här tråden är värdelös utan bilder :P
Visst men en ny data, så jag får kopiera den från en annan tråd jag la in den i;)
hehe, Kenzo fick va modell:D
Fin :) och riktigt djup :) härligt att se
#27 Tack, ja dom va jätte stora! 200 för 3 st (den andra delen har min kusin):D