Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1587 ggr
Lattjo
0

Välkommen lilla Calle

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är jag stolt kaninägare igen och det är underbart:)Ända sedan Lattjo och Lajban gick bort har jag längtat ihjäl mig efter kaniner. Men föräldrarna tyckte att jag inte har tid vilket jag har. Så jag tog tag i det själv. Min kompis har nämligen en kanin som hon inte brydde sig om han hade en kompis men hon fick akut avlivas pga min kompis slarv… Men iallafall så planerade jag att ta hem Calle utan att säga något till föräldrarna. Så jag sa till dem att jag skulle hjälpa min kopmis att klippa hans klor men kom hem med en kanin. Föräldrarna blev inte arga och det visste jag att dem inte skulle bli utan det var så trevligt med en kanin igen:)Calle är förövrigt ett litet mini lejon för han är verkligen otroligt liten och han är blå vit japantecknad. Lägger upp bilder som togs idag när han var ute i sele för första gången på länge :)

Fridaaaa
0

Vilken stilig herre! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lattjo
0

en till bild på Calle <3

Lattjo
0

kamoflauge kanin ;)

[Agneslundin]
0

va söt !! :D

Lattjo
0

#1 och #4 Calle tackar:)

Lattjo
0

kan säga att detta är Calles fjärde hem! I sitt första hem blev han och hans kompis vanvårdade. Men hos mig ska han stanna:)

[Agneslundin]
0

#6 va skönt att han får stanna :) han trivs nog jättebra :D

Lattjo
0

kan göra en liten uppdatering på hur det går i Calles nya hem det går jättebra förutom att katter är jätteläskiga. Om de sitter still går det bra att försiktigt nosa på dem:). Men är man ute med honom i selen så ska alla 3 katter vara med och springa i trädgården för att det är så roligt när någon är ute med dem. Och det ska glatt komma fram och kela/hälsa/leka med honom vilket inte är populärt utan det är bara att låta honom springa om man håller fast honom så skriker han det vet jag utav tidigare erfarenheter. Men Calle tycker ändå katter är en skräckblandad förtjusning;) Men jag håller på att lära honom att katter är okej och att dem inte vill något illa. Katterna är ju vana att få busa med kaniner vilket dem gjorde med Lattjo och Lajban och de tyckte det var jätteskoj. De förstår inte när matte tar upp kaninen när dem vill hälsa:)