Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 2804 ggr
MangoO
0

Tråkigt

Måste skriva av mig. Är verkligen supertrött på libra artic! Jag gjorde en beställning i vintras/våras , ett hinder, transportbur och några selar+koppel. Var jätteglad då detta skulle bli min födelsedagspresent. Men har ännu inte fått alla grejer. Har fått ringt och tjatat och gjort ombeställningar minst 4 gånger. Hindret,transportburen + ett koppel kom 4 månader efter att jag hade beställt det. Väntar fortfarande på resten. Vi har ringt och klagat och dom bara säger det kommer nästa vecka! Det är tråkigt när sånt händer då det är fina grejerRynkar på näsan Är det någon mer som råkat ut för något liknande?

Hopp och skutt!

Ida Johansson, Björklövets Hoppkaniner

[sstorm]
0

Fy så dålig stil! Har inte råkat ut för de själv men man blir ju besviken!

LucyLove
0

Jag har inte råkat ut för liknande då det enda jag beställt är två bogselar och ett koppel från Rabb-it som till och med kom tidigare än väntat ;)
Usch, så kan man ju inte göra, bra att ni klagade! :O

MangoO
0

Tur så har vi bara betält för det som har kommit + att vi fick det fraktfritt! Men endå, tråkigt ):

Hopp och skutt!

[ninnakm]
0

tråkigt, beställer bara från rabb-it, där kom det några dagar efter jag beställt;)

malin--a
0

Fy vad tråkigtRynkar på näsan

MangoO
0

Nästa gång beställer jag också därifrån (:

Hopp och skutt!

[molly-macy-ajax]
0

Usch vad tråkigt , och irriterande !! Har inte råkat ur för de själv men man blir ju lite besviken som #1 säger

gaabriellaaa
0

När min mamma beställde hinder från libra till mig i födelsedagspresent så svarade dom aldrig på mailet som mamma skickat, så min mamma ringde och sa att det var var tvunget att komma till min födelsedag och hon som äger libra skulle ändå till örebro så då fick min mamma åka och hämta sakerna, typ en vecka efter att hon ringt =)

när jag beställde sele så hände samma sak, men vi ringde och då såg hon mitt mail som hon först missat för det lagt sig hel knäppt, hon sa att jag skulle få sakerna på fredagen samma vecka, dock så fick jag dom inte förens på tisdagen nästa vecka men det var ju inte så jätte länge jag behövde vänta :P

MangoO
0

Dom sa till oss att beställningen också hade hamnat knäppt nämligen i skräpkorgen :S Och så hade dom bara en massa bortförklaringar! Näe, FY!

Hopp och skutt!

alwiz
0

Har alltid gått bra att beställa för mig..Obestämd

ulanea
0

Tog typ ett halvår innan jag fick min transportbur därifrån:/..

Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)

Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com

Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !

MangoO
0

Vi ska avbeställa selarna från libra artic. Undrar nu om rabb-it om det funkar bra, leverans och betaling? I och med att det är förskott. Glad

Hopp och skutt!

[Bolten]
0

Samma sak har hänt mig, kommer inte köpa något från libra artic igen.

#12 Rabb-it är jätte bra tycker jag.

conejos
0

#12 rabb-it är super,jättefin kvalitet på selarna och mycket snygga och hållbara.Det var länge sen jag beställde sist men jag tror det tog 3-4 dagar innan det kom

//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

www.sofieskaniner.weebly.com

www.tallstigenkaniner.blogg.se

MangoO
0

okej (: , vill bara kolla så rabb-it är OK.

Hopp och skutt!

Inaarah
0

Rabb-it är bättre än vad jag väntade mig! Glad
Snabb leverans, bra service, riktigt slitstarka och bra selar/koppel. Mycket prisvärt!

gaabriellaaa
0

visst är rabb-it snabbare än libra men det tog då inte 3-4 dagar innan mina kompisar fick sina grejer utan 2 veckor tror jag Obestämd

MangoO
0

Nu har min snälla mamma ringt till libra artic varenda dag i två veckor, dock inte helgerna, utan att dom har svarat en enda gång!Skrikandes Hur ska man då lyckas få tag på dom? Mejla funkar inte heller, så nu kan vi inte avbeställa.

Hopp och skutt!

Johanna-Larsson
0

Beställde nyss en sele från Rabb-it, passade perfect & var väldigt bra kvalité & billigt dessutom! :) Jag fick vänta drygt en vecka innan jag fick hem min :) Men när vi hade fått hem den så såg vi att hon som sålde bodde nära oss, så nästa gång ska vi åka & hämta ist :)
Förlåt, det blev lite OT Oskyldig

Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!

Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~

Sofia-81
0

Jag väntar också på mina saker från Libra artic. Och det har tagit flera månader att få dem, och ännu har jag inte fått dem. De påstår hela tiden att de ska skicka dem men tyvärr skyller de på att datorn hade kraschat och att de har inte kunnat skicka nå, men att de är färdigt packat och de ska skicka det på tisdag. Men har inte fått det än, flera e-mail har jag fått skriva åt dem. Men hela tiden skjuter de upp transporten. Så det blir nog sista gången jag beställer därifrån. Så du är inte ensam om det.

MangoO
0

Precis så har jag haft det! Och när man vill ha tag på dom så svarar dom inte. Man blir så argSkrikandes

Hopp och skutt!

Tarja
0

Jag har inte bra erfarenheter av Libra Artic, så därifrån beställer jag aldrig mer. Rabb-it, grand-prix, djurbiten, djurmaxi m.fl är företag som jag regelbundet beställer ifrån och är nöjd kund hos. =)

hugoochip
0

Jag har beställt från libra en gång och efter tre månads väntan och ett antal mail skickade så tappade jag hoppet och beställde från Rabb-it där jag fick svar dagen efter och efter en vecka kom grejjerna! Rekommenderar rabb-it starkt!:)

hjartelyckanskaniner
0

Tur jag inte beställt där ifrån då..

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

MangoO
0

Har nu gjort en beställning från rabb-it men inte fått något svarsmejl. Lånade pappas teliamejl då jag hört att det krånglade med hotmail.

Hopp och skutt!