Kanin iFokus

Kanin

Etikettnamnförslag
Läst 1867 ggr
[crashpapercut]
0

tävlingsnamn

Har precis fått hem en liten obesläktad hane. Och undrar vad han ska ha som Tävlingsnamn? Han är viltgråbrokad och kallas för Vallmo. Någon som har något snyggt namn förslag till honom?Glad

[Becca-]
1

Får vi se en liten bild på Vallmo? :)

[crashpapercut]
0

Här kommer en bild :)

[Becca-]
0

Kommer han ifrån Alster, hos en privatuppfödare?
För isåfall är han bror med mina 2 kaniner Vilda och Charlie :)
Skickar med lite namnförslag:
Victory Silence
Born for this
Against all odds
Loving heartbreaker

[crashpapercut]
0

Ja, han konmmer från en privat uppfödare i Alster. Flickan som hade kaninen hette Sofia :)

[Becca-]
0

Då är han syskon med mina 2 kaniner Charlie och Vilda. Jag är nämligen kompis med Sofias storasyster :)
Har tänkt börja tävla med mina 2 när dem fyllt 4 månader, för du tävlar väll oxå i Värmlands Kaninhoppare? Då kanske syskonen ses, vem vet?
Lycka till med honom.

[crashpapercut]
0

Jaså, vad kul! :)

Ja, jag tävlar i Värmlands Kaninhoppare. Det skulle vara kul att ses på någon tävlingGlad

[Becca-]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, jag menar det. För du har väll tänkt att börja tävla med honom oxå eller?
Ska dock inte börja tävla förens om en månad ca, när dem blivit 4 månader, som sagt.
_Skickar med en liten bild på syskonen :)
_

[crashpapercut]
0

Ja, jag ska tävla med honom också förhoppningsvis. Har ju inte börjat träna honom än, men vi får se om han gillar hoppningen. För i så fall ska han förlja med den 10 oktober på en tävling som värmlands kaninhoppare har Glad

Du har möjligtvis inte msn ? det skulle vara kul att prata lite mer där

[Becca-]
0

Jag har tänkt bli medlem i veckan, men vet du om man kan bli medlem innan kaninen blivit 4 månader, eller måste man vänta?
Åh, vart är den tävlingen? Ska börja träna hoppning nu, men Vilda har redan hoppat 30 cm (över ett hinder som står i hagen).
Jo, har msn. Skickar den via PM :)

[crashpapercut]
0

Ja, du kan absolut bli medlem nu om du vill :)

Jag vet inte riktigt vart tävlingen är än, de har inte bestämt vart den ska vara. Men jag tror den blir i Kil kanske.

Okej, vad bra att du skickar denGlad

[Becca-]
0

Vad bra :)

Sashhi
0

Exempelvis: Living on the Edge, Emperor of Exellence, Rock Solid

Not your mom, not your milk.