Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 3241 ggr
Linyo
0

Kanin hona/hane sökes!

Hej! Jag söker kanin :)

Helst en långhårig, lejonhuvad, eller en dvärgvädur.

Könet spelar ingen roll, då det passar lika bra hona som hane. Jag finns i Tierp. Kaninen kommer komma till ett kärleksfullt hem, med 3 barn. Så helst ska kaninen vara van vid barn. Förutom att vi ska ha kanin så har jag två gerbiler. (www.gerbiler.ifokus.se) För 3-4 år sen hade jag 7 kaniner, då vi bodde på landet, tyvärr så fick vi sälja dom pga flytt till lägenhet :( .I våran familj kommer ALLTID djuren i första hand. Så oroa dej inte. Glad

Kaninen kommer inte omplaceras.

//Lina

Zvintos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en väldigt mysig dvärgvädurshane som söker hem.
Älskar att bli kelad med!
Finns dock i Kumla, men ska på utställning i Kallhäll den 25:e och kan ta med honom då.

Tarja
0

Jag har en liten överpälsad lejonhuvaddvärgvädurshona i färgen madagaskar wienertecknad. Hon är riktigt charmig och social, och söt såklart. Glad

Hon finns i Eskilstuna men transport löser sig säkert.

Linyo
0

Han var jätte söt, vill helst ha kaninungar, roligare för barnen om man säger så.. :)

Linyo
0

#2 hur gammal är hon?

Tarja
0

#4 Hon är 11 månader. Så hon kanske inte passar er om ni vill ha en unge Glad
Dock så blir ju även en kaninunge stor, och en kanin ska ju egentligen vara rolig hela livet ut, inte bara som unge. =)

Linyo
0

#5 ja, helt rätt. ;) får jag se mer bilder på henne? :)

Tarja
0

#6 Skicka ett mail till moangsvagenskaningard@hotmail.com så mailar jag över lite fler bilder. =)

Emelie
0

Jag har för närvarande några kaninungar till salu av rasen lejonhuvad kanin Glad

Jag kan lägga in bilder här i tråden imorgon om intresse finns, men så länge kan ni besöka min hemsida om ni vill se vilka som är till salu.

http://tranbergetskaniner.se/kullar.htm

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

gickan87
0

Vad kul med fler människor från Tierp Skrattande

Hoppas ni hittar vad ni söker iaf!

MVH Erika :)

Eveline
0

Jag har 3 st 6 dagar gamla teddylejon ungar. Jag finns i norra skåne. De är underbara små liv.

Skicka ett PM om du är intresserad. Lägger in en bild på förra kullen.

Linyo
0

Ingen mer som har kaninungar till salu? :)

Bruden-Mbuti
0

#11 tänkte pm,a dej men det går inte.

maila mej gärna din mail.

vår hane Mbuti är far.

de ungarna är levklara om 3v.

jag kan ta med till gävle (bor i sthlm).

[Wera]
0

Vet en i Uppsala som letar rätt hem åt sin UNDERBARA lejonhuvade dvärgvädurs hane som jag ägde förut :) Han är brun zobel white okänd härstamning. Går lös i huset, rumsren - går på toalåda, bor med marsvin ibland och är aldrig elak, super snäll, mysig och go. Kommer oftast när man ropar! hur go som helst. Född 2008.

Fornuddens
0

Kommer få dvärgvädursungar i oktober. Wienertecknade, vita

blåögda och kanske brunögda. Kommer ha rexanlag. Mamman finns på hemsidan men pappan kommer vara en svart wienertecknad dvärgvädur rex.

MVH Henriette

www.fornuddens.webb.se

Mvh Henriette
Fornuddens M
öss
Naked Curls (Sphynx)

Uppfödning av möss, reptiler och katter i raserna Sphynx och Cornish rex.

Emelie
0

#11 Det skulle vara bra om du kunde svara på om du är intresserad eller inte, så man kan gå vidare i letandet av rätt köpare! :)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[Zkold]
0

4 mån hane, 75% lejon 25% hermelinfuchs till salu!

Loverabbits
0

Jag har två helt underbara dvärgvädurspojkar till salu som är vana vid barn och kel. Båda två är viltgråbrokade och snälla, lätthanterade och sociala.

Knatte är den ena han är lite vildare och kräver mera och kanske inte riktigt lika kelig som sin bror.

Cadillac är större en sin bror och påminner otroligt mycket om sin pappa. Han är en riktig kelgris som älskar att pussas och få komma ut i sele och i rasthagar. Bilden är på Cadillac.

Dessa finns ca tre mil från Uppsala.

Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com Hjärta

[igelbackenskaniner]
0

Hej!!!

Jag har en lejonhuvad hona (6mån) till salu och en  japantecknad och hane (2år).

Paulinaborg
0

Jag har fem kaninungar som är korsning mellan dvärgvädur och lejonhuvad! Otroligt söta och sociala :D Tre svarta hanar, en svart hona och så en svart brokad ! :)

Julia-H
0

Jag har 4st små söta kaninungar som är lejonhuvade^^!

3 honor och 1 hane super gosiga allihop:D

Pm;a lr skicka mejl till: julia.hallberg@spray.se om du e intresserad och vill ha fler bilder x):D

(1 av honorna)

Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv

R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.

"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"

julia-saga
0

Hej!

Jag har ev. en tjuvparningskull..

Mamman är lejonhuvad, madagaskar.
Hon är väldigt kelig och har lite teddy i

släkten.

Pappan kommer från djuraffär så han vet jag inte så

mycket om.
Men han har fina tänder och väldigt snäll,

troligen en lejonhuvad korsning.

Ingen har bettfel, mamman har h-bevis,

båda väldigt trevliga & duktiga på att hoppa.

Jag finns i Söderhamn (Gävleborgslän), transport brukar

gå att ordna. :)

Mvh Julia,

julia.ekstrand@hotmail.com

[vretenskaniner]
0

Har en brunzobel hermelinrex, hane. Och en dvv brunzobel ev hane, dock 2 veckor idag.