Inget Forslunda:(
Blir ingen Forslunda för mig idag!
Mamma och pappa ska snart fara och vandra så jag har ingen skjuts dit… Och hade inget internet hela gårdagen, så kunde inte fråga om jag fick samåka med någon heller. Detta blir första året sedan typ 2005-06 jag inte far dit :O
Det enda alternativet är ju att cykla, men det känns drygt (A) Speciellt när jag tänkte kolla efter en ny kaninhona idag. Och skulle jag då hitta den "rätta" skulle den få åka cykelkorg, det det kan ju inte vara så kul ? xD
Jaja, lycka till ni som ska ställa ut idag och ni som bara ska dit får ha det så trevligt ^^ Det verkar ju bli fint väder!
Blev inget för mig heller.
Jag har typ 40 graders feber, hostar som om jag hade rökt ett paket cigaretter om dagen i 70 år och min näsa rinner värre än niagrafallen…
Nämen huvva, vad tråkigt:(
Fast jag kaanske ska cykla dit idag ändå. Det är ju inte såå långt egentligen ^^
Du kan ju åka med oss om du vill… Jag ska hämta malin och ida vid 10.40-tiden på nydala så vi kan komma och plocka upp dig efter det om du vill.
#3: Det vore ju väldigt snällt! :D
Kan jag åka med er tillbaka då också?
Vad tråkigt Rebecca! Men hoppas du kan åka med Malin :D
#5: hoppas jag med :) Ska då (om det finns plats i bilen) ta med mig en transportbur, för ett ev. kaninköp:D
#6, Åh, så spännade :D Hoppas vi ses där!
#7: Jaa :D
#6 det går bra :) Fyra pers och en transportbur borde ju få plats i en bil :) Jag ska inte ha med mig nån kanin och inte malin eller ida heller tror jag iaf. Vi har åkt fyra pers och ganska många kaniner från skellefteå en gång, det var däremot lite trångt!
#9: Toppen! :)
Jag bor på ******** Ungefär när kommer ni vara här? :)
#4 klart du kan åka med oss tillbaka :) Vet inte om vi kommer vara där hela tiden men vi ser ju. Hur ska vi göra för att jag ska hitta till dig då? Du kanske inte vill skriva din adress här.. men jag kan pma mitt nummer till dig så kanske du kan smsa? (Är du osäker kan du ju kolla hitta.se och se att det står på mitt namn :))
haha ok då vet jag :) kulle hämta malin och ida 10.40 som sagt, så går allt smidigt ska vi nog kunna vara där vid 10i kanske… annars kanske det tar till 11 om vi strular (man vet aldrig :P)
#12: Okej, men då ska jag vara klar innan 11 :)
#13 härligt, då ses vi snart :) Nu kommer jag fara strax så jag hinner nog inte kika in här nåt mer så är det nåt kan du ju sma eller ringa :) Mitt nummer finns som sagt på hitta du kan ju kolla där :P