1 år sedan ..
Nu i runt i slutet av Augusti är det 1 år sedan Kasper dog (30 aug) och Valkyrie kom hem till mig ca den 26 aug..
Tänk vad ett år kan gå fort.
Kommer ihåg dagen jag hämtade Valkyrie på Centralen, underbart minne men en kort stund jag fick ha henne hos mig.
Kasper dog ju för nu ett år sedan då han inte hann bli 1 år änns..
Valkyrie samma sak, hann heller inte bli 1 år så vi får väl hoppas nu med mina nuvarande Kaniner att de lever ett långt och bra liv!
George har faktiskt fyllt 2 år i juli och Diana fyller år i februari :)
Mina små sötnosar har också flyttat ner utanför dörren i Valkyrie buren som är väldigt liten för de (bara 150 x 60 men håller på med 220 x 80 buren där de nog ska flyttas in i slutet av veckan.
Snart blir det Begravning för Valkyrie också, det är alltid jobbigt & Gravstenarna ska fixas!
Anledningen till varför jag flyttat ner de från stora 2x2 metersburen är just för att det börjat bli riktigt kyligt under nätterna och nere i Valkyrieburen finns det isolering och väggar.
Tycker också att de får mest med kärlek utanför buren då jag är med de mycket mer =)
George är ju världens buse uppe och nere i lilla buren är han världens gosegubbe som man nog inte stött på innan =)
Ville bara skriva av mig lite :)
Ha det bra! / Johanna
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
Länge sedan vi hördes, är allt väl med George? ^^

1# Ja det var ett tag sen :P
Han mår jättebra, världens sötaste & gosigaste!
Stor förändring! :)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!