Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 420 ggr
senna
0

Kanin-dag! ^^

Idag har jag och Ida varit. Vi har lekt massor med kaninerna, pysslat om dem och så. Fick klippa klorna på dem eftersom de börjat växa. Borstade även dem, fick lite problem med Lille skutt, eftersom hans avförning fasnat på pälsen. Det är så jobbigt när det inte går av. Är dessutom otroligt rädd för att skada honom. några tips? på hur jag kan göra för att det ska gå lättare att få bort avförningen? Ronja däremot är det inga problem med, förrutom att hon bajsar rätt så mycket på en gång x) . _det är väl inte något farligt? .. 

För övrigt har vi bara kelat, och så passade jag på att knäppa några bilder, då lille skutt och ronja ligger och vilar i min säng :D. kommer att bifoga några bilder ^^

Kan ju också passa på att säga att både lille skutt och ronja har kissat på både emine och ida xD . vilken otursdag x)

_MEN SOM SAGT: **några tips? på hur jag kan göra för att det ska gå lättare att få bort avförningen?

**_                                                hälsningar senavere.
_

senna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild på Lille skutt, när han ligger i min säng :)

myriis
0

Är det innekaniner? =) Isåfall kan du ju sätta honom på diskbänken och ta ljummet vattne i baken.

senna
0

… också en bild på ronja :)

senna
0

#2 -  Japp, innekaniner. Okej, tack för tipset. ska testa det :)

KajsaM
0

Ja, gör dom myriis säger :)

senna
0

#5 - Japp det ska jag :D

kanin
0

De är ju otroligt sötaGlad

Aourora
0

se till att torka torrt ordentligt så inte kaninerna blir atjoooo-förkylda bara :)

senna
0

#7 -  Tack så mycket :D

#8 -  Jadå ^^ . inte vill man ha förkylda kaniner, inte Oskyldig ^^

KajsaM
0

Åh vilka sötisar *dreglar*

senna
0

#10 - tack :D