Fler kaniner
Nu har jag 3 tillskott i familjen - 3 söta niner! Min pappas kompis Glenn passade 3 kaniner för sin kompis som blivit sjuk. Nu hade Glenn tröttnat på att ge dom mat varje dag och att hans kompis antagligen inte skulle bli frisk. Så han ringde min pappa och frågade om vi ville ha dom. Jag tvekade inte en sekund! Vi fick kaninerna, en gammal bur och pellets gratis. Glenn visste inget om kaninerna men senare såg jag att det är en hona och en hane och en unge (hona) som antagligen är deras unge. Dom verkade inte haft det helt bra förrut.. Ganska magra, skitig bur och grön vattenflaska. Jag har inte hunnit kolla vidare på klor och sånt eftersom det hunnit bli mörkt. Men imorgon ska jag städa buren, köpa ny vattenflaska, klippa klorna och allt som hör till. ;) Så snart som möjligt ska jag skilja alla kaninerna.
Lägger upp bilder på kaninerna imorgon och bilder på Astas nya bur. :)
Bilden är på Asta (Inte en av de nya kaninerna)

Vad kul! Vilken tur att du tar hand om dem! :D

Ja, det verkar ju superkul! Snabba upp med bilderna, är supernyfiken :o

#1, #2 Ja, det ska bli jättekul nu att ha 6 kaniner! :) Hehe, javisst jag ska snabba med bilderna ;P

Gud så kul :D Jag vill också se bilder så snart som möjligt!

jaa, de verkar supergulliga :o

hur hinner du med alla?:o du har väl förutom kaninenrna 2 marsvin och 2 hamstrar?:P min tid räcker inte ens till till 2 kaniner och 2 marsvin xD
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Japp, men jag har inte så många andra intressen än mina djur ;)
Haha, tänkte svara att jag hade 3 hamstrar eftersom i min dröm inatt köpte jag en till hamster.. huhh, läskigt verkligt ;P

Jag hinner inte ens med 1 ökenråtta & 1 kanin X) Men har ju hästen & katten också XD
Jag har inte heller några andra intressen än mina djur xD Just nu har jag 5 kaniner och 2 hundar.
Aa ja håller med! Det är tufft med mycket djur, de behöver mkt tid! Jag har 3 kaniner, 2 marsvin, 2 katter, 1 hund, 1 undulat, några får och några höns. Marsvinen sköter jag helt själv, kaninerna är det mest jag som tar hand om, resten av djuren hjälper alla till med. Jag spelar också fotboll så då blir det ännu tuffare att hinna med allt. Om någon månad blir det lamm, och den 10 mars har vi planerat att släppa ihop Niike och Fia (kaninerna), sen tar det ett tag och sen blir det förmodligen ungar!<3 Längtar!
Bild: Niike

Roligt med 3nya :) Och vi vill se massor med bilder ;)
Bilder sen är ett MÅSTE! =D

#6 plus att jag har en häst och spelar volleyboll xD
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Såå sugen på att se bilder !

Ledsen att jag inte lagt in bilder. Fotade igår men sedan åkte jag till Horse Show och var borta hela dagen. Lägger in bilderna när jag kommer hem idag vid 3-tiden. ;)

Har fdu lagt upp bilder i någon annan tråd, eller kommer det bilder här snart? *nyfiken*

Min dator har krashat!
Men jag lägger in bilderna på denna datorn istället..

Lägger in bilderna på tråden "Mina kaniner" istället ;)

Ok
:)