Snart kommer hon!
Idag tingade jag henne, världens sötaste lilla tös, The Game of Love kommer hon heta. De hon kommer kallas för vet jag inte än, funderar på Lova eller Vera. Ni får gärna komma med tips?!
På söndag kommer hon, längtar som jag inte vet vad!
Sen är det stopp med kaniner för ett tag :P

Åh vad sööt! Vilken ras?? Lova eller Love tycker jag :) (Love uttalas love på svenska och inte eng. :)
Har en elak lärare som heter Love, så de får hon inte heta 
Men Lova är de jag funderar mest på .. :P

Grattis! Vilken snygging! Lova är jättesött på henne!
Kaninstopp? Molly väntar väl ungar :P Grattis till den nya kaninen, hoppas den blir en duktig hoppare.
_Kaninstopp? Molly väntar väl ungar :P
Grattis till den nya kaninen, hoppas den blir en duktig hoppare.
_
Hon är tom :P Men ska para om henne ^^ Vet inte om jag får spara nån, men hoppas på det!
Hon kommer heta **Lova!
**Uppdaterat med ny bild!
**Hejsan Tribe !
**Fy vad gullig Kanin du hade där. Jag var och tingade 2 kaniner den 14 februari. På lördag, den 3 mars ska jag åka och hämta dem. Vart hittade du sötnosen/vilken ras? :)
Själv hittade jag mina 2 kaniner på blocket.se. De ska heta Lille skutt och Ronja och de är blandras mellan löwen & dvv. Pappa Nisse är löwenkanin och mamman är blandras mellan löwen och dvv, dock vet jag fortfarande inte vad mamman heter, måste fråga på lördag. ^^
Nåväl, hur ser din kanins bakrund ut? **:) **Ha det så bra och lycka till med din kanin! :D

hittade du "lova" på blocket? :D
Jag hittade Lova på blocket, det var inte menningen att jag skulle ha henne, men jag är helt förälskad. Min pappa sa ja. Men nu har både mamma och pappa blivit sura och enligt mamma måste vi sälja nån av dom andra sen. Trist men sant .
Lova köptes i en djuraffär som 6 veckors unge. Dom som köpte henne var en barnfamilj, utan erfarenhet av kanin. Nu är hon 14 veckor och familjen har börjat upptecka allergi i familjen så därför var hon tillsalu. Har tingat henne nu och ser framemot att få hem henne i helgen. En riktig sötnos är hon allt!
Kul med en ny =) Lova var jättefint.

Men varför måste ni sälja några av de andraför?
får itne ha för många ..
Söt :)
Aa visst är hon ^^ <3
Härlig liten tös :)

#12 åh vilken sötnos! :)