Klotterplank #54
Nytt plank igen! 
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

1:a ^^
Snart slutar jag och då ska jag till hästen =)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
Jag har ju fortfarande semester. Så snart ska jag hem (är hos pojkvännen) och bada kaninerna sen åka iväg och kolla på en sadel :)
Måttligt förbannad! @#%@%* vissa människor vet exakt vilka knappar dom ska trycka på.
Sjuk, har tvärontihalsen och massa huvudvärk och feber, även ont i öronen :((((
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Kom nästan precis hem från skolan, har varit på söder och stadsvandrat :p Fick svara på massa frågor och så skulle man följa typ en karta. Våran grupp kom fram till hammarby sjöstad först :D och vi hann svara på alla frågor, lärarna skulle vara där sa dom men vi ringde när vi kom fram då var dom inte framme :P dom trodde inte att det skulle gå så snabbt för vissa :P Men vi kom en halvtimme före nästa gäng ;)
Nu har vi storstädat lägenheten, så skönt när det är färdigt. ^^
Ska in till Marieberg sen.
Sambon ska kolla på ny mobil, så jag och valpen går in på djuraffären.
Ska köpa hö (medans jag försöker få tag på småbalar från bonde), pellets, 5st vattenflaskor med ögla och se vad petboxarna kostar (skulle behöva några till).
Hemma från skolan! Börjar bli riktigt taggad nu, när man väl kommer igång är schemat inte jättesvårt. Bara 2 försenade ankomster. =)
Har varit ut och släptt ut Chica, som fick torv igår och hon har grävt upp och runt i hela buren. Toalätten stog på sitthyllan, och hur sjutton hon har fått den dit vill jag inte veta..
Ninni säg till om du hittar nån bra bonde. :)

Klippte precis klorna på niisarna, och råkade klippa i pulpan TVÅ gånger på en av dom:,( Men hon verkade inte få ont så det gick nog bra:)
Inte OK Lisen! I vår skola måste man anmäla sig i expiditionen om man e sen och sen får man ha egen studie!
Skärpning 
Kom nyss hem från en ridtur med bästa Jullan :) Vi red en liten Shettis, Mulle :) Det är mina kusiner mammas mamma & pappa som har honom som sällskapshäst till en travare som har fel på lungerna, så han kan inte tävla :) Skitkul var det! :)
Har också fått hem nya selen jag beställde för 1 vecka sen på Rabb-it! :) Kommer bilder lite senare! :)
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~
#10 HAHA inte här! Men det är bara typ bara 2 minuter. Och det är för att man har noll förflyttningstid.. >.<
Ont i halsen och huvudet. Har nästan feber, jag vill inte nu! Jag vill gå i skolan.. ska gå om jag så måste åka abulans dit!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
*deprimerad*
Varför är jag inte där? Där alla andra är?
Vart är alla andra?
#15 Det handlar om en grej IRL.. :/
Dagens plus: Jag fick nya arbetsbyxor :)
Dagens minus: Min iphone har inte kommit än :(
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#17 de kanske råkar skicka iphonen till mig ist 
Då skulle jag bli vääääldigt ledsen

Solbackens kaniner
#19 och jag vääääldigt glad 
Get your own! 
Solbackens kaniner
får man en gratis tackar man ju inte nej :D

Usch fy och blä :( Vilket tråkigt väder det är :(
Ska lägga ut en annons på 3 av mina nintendo Ds spel som ajg inte spelar längre, då får jag iaf in lite pengar till kameran ;)
Workingdawg pm mig om spelen! Omedelbums

#24 har pmat dig för ett tag sen nu ;)
Vid datorn om 10min. Tar en luuugn stund i skogen:)
Med mobilen såklart

Haha okej ;)
England om 1 vecka!!!!
Nu har två kaninungar till åkt :( Känns tomt i buren med bara 6 små busfrön
♥

#30 stackarn :( Vet hur det känns ( Dock inte med kaniner, men med hundar,marsvin och hamstrar :( )
#31 Fast dom får det jättebra dit dom flyttar, och jag får hälsa på dom så ofta jag vill
♥

32 vad bra :) . kommer ihåg hur ledsen jag var när alla 5 valparna flyttade :( Men dom har jättebra hem och vi hade en valpträff i maj så då fick man träffa dom små igen :) Dom fyllde ett år den 16 agusti :)

#23 Oj, då får du väl ihop ganska mkt pengar! ;D Jag har "bara" 1 spel att sälja ;(
#33 Vad roligt med valpträff! ^^
♥

#34 men det är ju en spelkonsol, det här är bara spel till nintendo ds, då jag spelar 2 spel lite då och då :P Haha ett mariospel och ett nitendogs :P När man har tråkigt kan det vara roligt ibland xD

#34 men logga in på msn :O

#35 ja ^^ Fast det var bara 4 som kom :( Lilla Chippen kom inte :( men min älskling Theo kom :D Vi hade kvar honom tills han var 12 veckor då han skulle ombesiktas, och oj vad vi övevägde att behålla honom :P Fast det går itne med en hane med massa tikar:P Och vi skulle ebhållt en men självklart skulle det bli 5 hanar :P
#38 Hör inte till ämnet men en av ungarna jag skulle spara kallar jag för Chip och Chippen ;D
Åh vad typiskt! Alltid när det är något man vill ha så blir det tvärtom!
♥

#39 gulligt :)
Ja det är så typiskt, vi hade ju planerat att spara en tik efter henne men nejnej det ville bara komma massa hanar :P
Ännu en dag i skolan ;) Skitkul att köra traktor xD Läraren sa att jag hade talang xD HAHA!
Så sen stack vi till elevhemmen och åt och tjocka på bröd, sen kollade vi film ;D Mys! Fast måste säga att vi var ganska galna xD
Emma
För er som spelar Farmville :)
Btw alla kaniner i farmville ger angora :P inte illa pinkat av en holländare :)
#42 holländar angora ofc ;)
Fick höra på jobbet idag av en tjej att jag skulle kunna bli en bra väninna???
Det DÄR behöver jag inte ta! :P
Dax att odla skägg igen! och spotta snus!
#44 uuuh, inte skägg 
Ingen fara har bara 1strå i grupp och 2 i klunga. :P
Ska få utbilda mig till handledare på Mc'Donalds, alltså utbilda de nyanställda. Shiit, jag är ju själv "ny"!? Har jobbat lite mer än en månad.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
fixar du det är du ansvarig shake skakare de lux..
#48 HAHA, va!?
Det är kallt! brru, Men jag orkar inte stänga fönstret..
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Mot skolan strax, har så ont i halsen så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Kan knappt prata och vi ska typ bara prata en jävla massa idag. Så går nog hem lite tidigare. Just nu skuttar min egen uppfödda Hunter runt på golvet :)
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Sånt här händer bara mig. Jag klippte gräsmattan och råkade få en fluga eller nått i halsen, blev magsjuk som faaan. :(
Hoppas ni har en bättre fredag.
Precis hemkommen från skolan! :)
Bra dag, riktigt skönt att det finns sådana också.
Fyller ju år imorgon och Emma och Daniel ska tävla om vem som gratulerar mig först på facebook. HAHA!

Var en relativ kort skoldag idag, började 9 och slutade typ 20 i 1. Det var som en bana med oliak stationer som vi skulle gå med sexorna, jag och Hampus fick ta hand om 4 st. Och en av dom känner jag -.- Usch hatar honom xD
Men snart ska jag möta en kompis och följa med henne till skolan för hon glömde nycklarna där :p sen ska vi väl hitta på ngt xd
Mår lite bättre tack för omtankarna och alla krya på dig hälsningar..
#53 Grattis i förskott!:)
Varför?

Man kan ju inte se några inlägg nu -.- Någon har gjort ett inlägg som tar upp huuuur många sidor som helst 
Ja fjanten har börjat skolan igen. Grr
Irriterande!

Asså vad har hänt? Någon har skickat jätte många likadana inlägg…
JOBBIGT!
#61 Nån har börjat skolan

Ååh man kan ju inte ens gå till inläggen
Det är ju hur många sidor som helst av inlägget "hokus är tillbaka" Arrrrrrg!
Jävla spammare. ._.
Vänliga Hälsningar Lina
#64 Kan bero på alla spaminlägg?
#66 Haha, nää! ;)
Emma
Ska åka till landet snart!
/ Tilda
Vi vet om problemen med spam och admin är underrättade. Vi jobbar på att ta bort dessa, men det tar lite tid. Hoppas ni har överseende!
#69 R.I.P:(<3
#64 var kan man se sån statistik?
#70 Ni gör ett superjobb!
// Hanna
#72 Tror inte man kan det ;D Bara sa det (A)
Emma
#73 haha ok;) synd(A) skulle va kul att se:P
// Hanna
Lisen, du fyller på samma dag som min mamma!
Samma hälsa mamma grattis
Lisen grattis i förskott
Utställning imorgon, ska bli kul! Hoppas bara att febern går ner under natten så jag orkar umgås med folk…
Solbackens kaniner
#77 Lycka till imorgon Martina, och hoppas du blir frisk snart!
#77 ska du till expo?
Hur sjuk kan man bli av en svald fluga!! :s urrrk
#75 HAHA
#76 Tackar. :)
#81 hoppas du får lika fina presenter som min mamma ska få :)
#82 Det får vi la se ;)
Birthday! :D
GRATTIS!
Tack! <3 :) Känner mig lite bättre idag.
Yes =)
Solbackens kaniner
#84 Grattiiiiiis! :D
Vänliga Hälsningar Lina
#84: Grattis! ^^
#84 Grattis! :D
#84 Grattis!
Grattis Lisen! <3
Grattis Lisen (:
♥
Grattis Lisen:D
// Hanna
#85 & #87-93: TACK :D
Grattis bästa Lisen! :D
Har testar måla med uteträlim som test till bottenmålning i kaninburen, resultat. Stenhård yta, vatten och värmebeständig. Ska tar steget att måla kaninbursgolvet: )
"Men det är farligt!!" nej det är inte farligare än tex kallasfalt eller annan färg. :) testa själv att måla en liten yta det blir perfekt!
#96 Tack bästa Tarja :D
Gaa! Jag är förälskad, tänk er wienertecknade hermeliner!
Snart kommer släkten