Rabb-it ??
Jag har skickat en beställning till rabb-it typ 3-4 gr men ändå inte fått ett svars mejl de står ju att om man inte får ett svars mejl innom 36 timmar så ska man skicka igen , och det känns som om det där mejlet borde ha kommit nu :/ är det fler som har haft det så, att man inte får tbx något svars mejl??
Jag har inte beställt från rabb-it förut men det var många som sa att selarna hade jätte bra kvalitet så jag testade…
Har dom inget nummer du kan ringa?
#1 tror inte det, har kollat men inte hittat något nummer…
Om du har hotmail eller live adress eller så så har jag för mig att det kan krångla, annars är det väl något fel eftersom de inte har svarat "/
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
#3 okej, jag har hotmail och live så då är det nog de typ….
Ja, det brukar inte alltid komma fram om du har hotmail-adress, alt. live-adress.
Gick inte för mig heller på min hotmail addres, men på mammas & pappas gick det, dom har ej hotmail :)
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~
#6 okej :) ska testa på mammas
såg nu att mamma, pappa och mina syskon också har hotmail adress -.- men jag har ju live också …
#5 brukar de funka?? eftersom du skrev alt. live-adress?? :)
Har dom itne fortfarande semester stängt ?
Kollat i skräpposten så att det inte har hamnat där?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#9 Dem hade semesterstängt till 9aug
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

De har inte haft semesterstängt - det tog baras längre tid.
Dock blir det ibland med hotmail adresser att hennes svarsmejl kommer tillbaka till henne! hon försökte skicka ett mejl till mig 2 gånger , men den 3 gången funkade det ! ;)
#10 aa, inget där.
Men hur ska jag göra?? :/ ska jag fortsätta skicka eller typ beställa någon annan stans??
Skaffa en riktig mailadress
. Bra att ha i alla möjliga sammanhang.
Www.gmail.com
Överlägset bäst.
#14 okej, då ska jag göra de XD
#15 tack :)