Snart bär det av
Ja om ca 1 timme åker vi till Borlänge och hämtar lille Dicken.
Hoppas bara vi hittar NinniH & Dicken bland allt folk och alla bilar! Vi ska träffas vid Kupolen av alla ställen… =/ Hade varit något enklare om man hade träffats vid typ Statoil eller nåt men den som lever får se om vi träffar på varandra. Annars får jag väl stå och ropa "NINNI" tills hon hör mig… =)
Ialla fall, det ska bli SÅÅÅ roligt att få hem Dicken. Men namnet känns väl lite si och så, Dicken får mig att tänka på… nå snuskigt liksom! =/ I de flesta filmer kallar ju killar sin käraste ägodel för Dicken ibland
Men jag får väl ropa på honom i smyg om jag måste, så ingen hör mig. Hihi!
Nä nu ska jag gå och göra mig iordning, är lite trött men det ska väl gå bra. Om några timmar ska ni få se honom på bild, hemma hos oss =) (eller vad säger Du Kajsa!?)
Vart visst mycket dösnack i det här inlägget men så kan det ju gå
Är ju som sagt lite trött OCH lite nervös ifall man ska hitta Ninni eller inte! =/
Se där ja, nu titta solen fram oxå! Härligt! =) Ha en fortsatt bra dag, nu lär jag pysa iväg! *vink-vink*

Oh, vill se han ;)

Det ska Du få göra sen oxå! Men annars är det bara att tjuvkika på NinniH´s sida =)

Åhh vad kul Pinscher2! :D

Det blir nog inga problem att hitta varandra! Bara ni har sagt, ungefär VART där ni ska ses! hehe. Annars har ni kanske mobiltelefoner med er.. Om ni har bytt nummer vill säga. ;) Det blir ju spännande att du får hem lilla Dicken nu då! Funderar du på nytt namn nu då? ;)

Ja det ska bli jättekul Amanda! =)
Nu ska jag bara ut och rasta hundarna sen åker vi till Borlänge!
(NinniH har varit oroväckande tyst idag….)

hoppas att det går bra allt
Kör försiktigt och lycka till med nya ninen!

Åh, så kul, ska han fortsätta heta Dicken?

Bra Suzzie
Roligt med en till kanin ;) Hehe Dicken, det har jag aldrig tänkt på :D Hehe

Hej allihop! Ville bara tala om att allt har gått bra me Dicken och han har precis ätit och druckit lite. Resan hem gick oxå bra! Men det var LITE pinsamt att gå me honom vid Kupolen, folk såg ut som fågeholkar när man kom gåendes me en KANIN i famnen!
Ett gäng äldre tjejer kom fram och sa "men guuu, vem är det här då?"
Jag svarade: Det här är… DICKEN!
Hon ba: "Jaha, så Dicken får följa me på sånt här han!?"
Jag ba: Njaäää, jag har precis köpt honom och transportburen ligger i bilen…!"
Hon ba: "Jahaaa, men då förstår jag!"
Sen fick vi gå vidare, och alla glodde som om de aldrig sett en kanin förr! hihi
Klart han ska fortsätta heta Dicken, jag har inte hjärta att byta namn på djur som redan är döpta då jag vet själv hur det känns när folk byter namn på nån man har döpt…!

vilken sötis :)

#10: hahahahaaa! vad roligt det lät :D Jag förstår vad du menar, man tänker på något speciellt när mna hör namnet Dicket ;) Men det är ju charmigt det med :D Himla fin är han då!

Jo, jag förstår att det skulle kännas jobbigt om Dicken bytte namn!

Vad kul att du har fått hem han. Han e jätte söt!
Är övertygad om att han kommer få det bra hemma hos dig, Suzzie. =) Vet hur det är med namnet, tyckte också det lät lite komiskt när jag fick höra det av uppfödaren. Men ville inte heller byta namn på honom. =P Kallade honom för "pruppen" när folk gick förbi. =P

Vad kul att du fått hem honom nu Suzzie! :)
Han var verkligen söt!=) Lite småroligt namn bara :P

Oj vilken sötnos! har alltid velat ha en holländare :)
Härlig :)

Han är jättesöt, Dicken!!!
NinniH: Saknar du honom inte..? ;)
Jo, klart det är tomt här.

Han var jätte gullig.

Hehe, vad söt han är :)
Ååå så fiin:) Jag har också velat ha en holländare! De är så himla fina! :D Dicken är verkligen jättesöt, haha men namnet är lite kul! xD