(K) Hinder!
Har precis börjat "lydnadsträna" Yuki så om några veckor hoppas jag på att kunna börja hoppa lite med honom! Problemet är att jag inte kan få tag i hinder. Vill inte köpa särskilt dyra, då jag inte alls är säker på att jag ens kommer lyckas lära honom hoppa över hinderna. Har kikat på skhrf's forum men har inte fått något napp.
Säljer du eller vet du någon som säljer? :) Snälla, hör av dig!
Vet att många säger att det är lätt att bygga, men jag har inte alls ork till det 

Man kan ta bara en kvast och en hink/ kruka :D
Om man inte vet säkert att kaninen gillar att hoppa, är det ganska onödigt att köpa på sig hinder.
Sätt istället ut krukor eller stenar, och lägg en pinne ovanpå, och prova om han gillar det.
Jag vill absolut inte hindra dig ifrån något, det är ju ditt val hur du vill göra, men det kanske inte är så roligt att ha spenderat pengar på något som kanske inte kommer till användning.
Om du förstår vad jag menar :)
Hoppas du inte tog illa upp, jag vill bara hjälpa till.
Nadja, kom hem till mig och hoppa! :D
Du får från mig nadja ;D eller well.. du ska få från mig ^^
#1 och #2, Det är ett bra förslag! :D Det är klart att jag inte tar illa upp. Är bara rädd att om Yuki slår i tex en kvast att det ska göra ont för honom och att han då inte vill hoppa igen..
#3, Haha, det gör jag gärna! :D
#4, Det är sååå snällt! :D
#5 allt för världens underbaraste vän :] <3
#7, Det kan jag absolut göra! :D Tack för förslaget.
Ingen orsak :D
Du får komma hit med lillen och hoppa! =D
Våra hinder är ju rätt slitna och har tänkt bygga nya men det har inte blivit av.. men de funkar ju iaf. :D
#10, Tack så mycket! :D Men vadå, era hinder är ju superfina Ida!
Du får även komma till mig eller llåna :)
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
#12, Nämen, tack så mycket! :D
Oj vad alla var givmilda/inbjudande xD Men det gillas :)
Haha du är också välkommen Rebecca
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
#14, Självklart! ;D Det är alltid roligt.