Hoppträning
Hej!
Jag brukar hoppträna lite med mina kaniner, med min ena kan jag bara hoppa utan sele i hagen, men med min andra så kan jag hoppträna rätt "rejält".
Jag har hoppat som högst 45cm med honom. Men problemet är att mina hinder har börjat rasa ihop. (Glömde tyvärr att ta in dom i garaget när jag åkte på semester i 3 veckor) Så jag kan bara använda ett av mina "riktiga" kaninhinder. Så…
Jag undrar om någon har en idé om vad man kan använda som hinderstöd. (Nåt som kanske finns redan här hemma) Tycker det är lite klurigt att hitta eftersom det är OTROLIGT viktigt att hindrena går att riva. Så snälla, hjälp mig. (På bilden är min äldre och lite duktigare kanin Bamse.)
Skulle vara jättetacksam för svar och idéer. :)
Kram Emeliema
Lägg in på Kaninhoppning.ifokus istället där kanske du får mer svar
M.v.h. Louise
Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!
Okej, ska testa det.
Innan jag byggde mina hinder använde jag lite allt möjligt ja rotade runt i förrådet och hittade grejer som man kan stapla på varandra haha ^^ det behöver ju lixom inte vara snyggt XD
#3 Okej, haha. :)
Bara det går lätt att riva och kaninen inte kan skada sig på det går vad som helst.
KArtonger,krukor,stenar..
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
om man har tegelstenar eller vanliga stenar kan man ha sånna och en pinne i mitten :)
Båda och,men he inte pinnarna i hålen,då går det inte att riva och kaninen ska skada säg mycket.
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus