trickträna?
hejsan!
jag undrar om det bara är jag som trickar med min kanin?
skulle vara kul och veta omd et är fler som gör det och hur ni gör och vilka trick era kaniner kan :)
min kanin totte kan stå på bakbenen, gå på bakbenen, snurra runt åt båda hållen, håller på att lära in dööd men det går inte så bra så jag tränar på att han sak skaka på huvudet och hoppa upp i mitt knä :) jag är rätt nöjd över honom :)
Vad roligt!
Jag har precis börjat träna med min Link (försökte med klicker men den blev han livrädd för). Han kan än så länge bara upp (stå på bakbenen) och komma när man visslar (ibland…).
#2 Haha, jo. Jag har försökt men första gången jag skulle "klicka in honom" blev han så skraj så han sprang iväg :P Men ska försöka igen, skulle underlätta. Ja! Det är jätteroligt, och han tycker också det - hoppas jag.

Jag ska börja träna trix med mina kaniner :) iaf mina 2 ungar, då min vuxna hane är lite efterbliven och vill bara springa runt xD Men ska börja klickerträna dom idag faktiskt xD :)

# 4 åh vad kul :)
men du kan ju börja med din vuxna hane då blir han med tillgiven :)
:)

#5 han är jätte tillgiven men han gör gärna inte saker för godis xD Han vill ha godis men han vill inte göra ngt :P Har försökt lite utan klicker som att stå på bakbenen men han vägrar han sitter bara och väntar på godiset istället :p Men man kan alltid försöka ;)

#6 hahaha vilken rolig kanin :) hehe

#7 haha ja han är lite speciell. Om man ska hoppträna så puttar han ner bommarna och går igenom ist :p

hahaha aa det är ju så med vissa kaniner :P haha
Jag har tränat en av mina kaniner lite :) hon kan pussas, stå på bakbenen och snurra runt åt ena hållet :)

#9 haha ja, medans min lejonhuvade tjej gör allt för en salladsbit, snurrar står gärna på bakbenen, hoppar upp i knät och allt möjligt :)

#10 åh kul :) ska också lära min kanin puss tror jag :)
#11 hahaha jaa min kanin blir galen så fort jag rör på klickern :P han älskar godis :) fast jag tränar kankse 5 minuter när jag känner för det hahah han är såå sööt :)