Gulligt
Hade alla kaniner ute lite i vardagsrummet idag var och en för sig. Geisha fick börja. Tyra (min ubersnälla hund) fick vara inne och jag skulle se hur Geisha reagerade då hon har varit nyfiken på hundarna när hon är i hagen och i buren, så tänkte att hon kunde få hälsa på Tyra. Jag släpper ut henne, hon luktar lite på Tyra sen hoppar hon vidare. Tyra lägger sig ner på sidan och vilar. Sen kommer Geisha och är jätteglad och hoppar upp på Tyra, Tyra kollar snabbt upp men lägger ner huvudet igen. Och så lägger sig Geisha på sidan på Tyra och typ tänker sova? :) Såå himla gulligt men jag kunde inte få ngt kort då min kamera inte hade batterier och ville inte störa så mkt. Så himla gulligt. ( Och Tyra skulle aldrig göra en fluga förnär, eller jo hon hon försöker ju äta upp flugorna:p Men hon är världens snällaste hund som inte bryr sig så mycket:) ) Men sen hoppade hon ner därifrån och gick fram till hennes ansikte och typ slickade henne på nosen :D SÅ HIMLA GULLIGT :D Vilken underbar kanin man har fått :D
Nä va sött!
Ser en bild i huvudet ^^
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~

#1 haha jaa. Så himla sött :D
Haha, nej fy vad gulligt:D:D!
Vilken super bra ägare lilla Geisha har fått:D!
Btw. Vill du ha lite extra papper om henne:)? Hade tänkt att börja ge ut lite mer papper öm de:) Så att man får lite mer ino och bilder o så:D Dock kan det ta en stund innan du får dem men (a)
Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"

#3 haha ja nu ligger hon nöjt och sover på hyllan;) Och ännu bättre blev det nu då Svea kom upp och hon fick en lite huvudkudde ;) Ska knäppa lite bilder imorgon och se om hon vill hoppa ;)
Ja det vill jag gärna ha :) Haha ja det är ingen bråska så :)
#4 Haha, nämen xD! Ja vad roligt:D Hoppas hon vill hoppa nu då:)! Hon har alltid verkat som att hon kommer bli en hejdundrande hoppkanin så:D Och eftersom att hennes pappa har hoppat 60cm lös och självmant så kanske det går i arv;)?
Toppen:D! Ska försöka fixa det så snabbt som möjligt:).. Vill du ha med en text om henne, tänkte eftersom du nog själv har märkt hur hon är så ksk du inte vill det, men om du vill veta lite hur hon var som liten så (även om hon var nästan som nu - först ut ur boet och först upp på bolådan xD)
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"

#5 haha ja då blir jag nog överlycklig om hon vill hoppa (a) Då mina andra tråkiga niner springer fram till hindret, men tvärstannar och puttar ner bommen och går över :p
Släng med allt ;) Roligt att veta ändå :)
#6 Haha, precis som Cosmos då då;) Nu när Clio inte ska få fler kullar så ska jag prova med henne:)
Haha, okey:D! Då får du 6 sidor om jag tänker rätt;)

#7 haha ja man får ju vara smart om man inte orkar hoppa ;)
Men svea borde kunna hoppa då hon hoppar 50 cm upp från botten på buren till luckan om man glömt den öppen, sen klättrar hon ut xD Men hoppa över ett hinder, varför ska man göra det för om man kan putta ner det eller gå runt?? ;)
Men Geisha hoppar upp på ryggstödet på soffan ganska lätt, Hon är väldigt intresserad av tavlan som hänger där, då hon ställer sig upp och luktar på den hela tiden ;)
Haha det var inte lite ;) Men det blir jättebra :)
#8 Haha, så gjorde Clio med xD! Hehe, vad är det på tavlan:)? Kanske något hon känner igen som hon gillar:D? Haha, oj, nu blev det lite OT här (a)

#9 haha något hon kännde igen tvivlar jag på. Det är en gammal tavla med typ lite vatten och en rutten båt som ligger på stranden xD
Haha det gör inget att det blir OT det är ju ändå min tråd ;)
#10 Haha, då kanske det luktar gott, hehe;D? Btw, kommer du ta kull på henne någon gång, roligt att veta isf (a)

#11 Jag vill ta kull på henne :) Men då måste jag ju hitta en hane också :p Ska kanske ta kull på Svea och Ludde då vi älskar Luddes Temprament och Sveas med. Men med Geisha blir det lite svårare isåfall om jag inte skaffar en hane innan dess xD
Tanken är att om något år eller 2 så vill jag ha en uppfödning :p Av lejinhuvade kaniner till typ Hopp och avel:p Men det vet jag inte hur detommer att gå :p Då mamma komemr nog inte vilja det. Och jag har ju dom inne och så mycket plats inne har jag inte. Och om jag har dom ute så kostar ju fackburar väldigt mkt :p Men får väl spara :p Sen har jag 2 egna hundar också :p
#12 Jo, det förståss;) Jag skulle kunna skriva stamtavla på henne som du kunde få så att jag sökte dispens, men då hon har vit-klo anlag samt vita klor så skulle hon nog ändå bli nollad tyvärr:/.. Hur jag nu kom in på det xD Jag slår vad om att Svea o Ludde kmr att få super söta ungar, för de båda två är socker söta:D! Du kan ju alltid para henne med Ludde, om det känns rätt temperamentmessigt, fast sedan vet jag inte om du hade tänkt något särskilt endamål med den kullen så:D Vill du ha en hoppkull så kanske du kan låna en hane gratis av mig om du vill (när jag har fler, för är inte säker på att Charm är bra att ta allt för många kullar på av en viss anledning som inte hör hit xD) ^^
Vad roligt att du tänkte starta uppfödning också:D! Hoppas det bliri av, det kanske blir som för mig, att efter första kullen så rullar det på;)

#13 ja jo, sen har hon massor med vita hårstrån på ryggen, ( vet inte om dom ska ha det:P ) Men man kan ju avla på henne med renrasiga och så blir det härstammningsbevis. Sen någon hoppkull också :)
#14 Ja kanske om det nu blir så att jag får starta en uppfödning :)
Jo Ludde kanske man skulle kunna ta men om det är till hopp så är det nog sämsta kaninen :P Haha Ludde + Hoppning = Rivning :)
Haha ja och det komemr nog bli Gul/svart japantecknat i Sveas och Luddes kull då Luddes mamma eller pappa är Gul/Svart japantecknad :D
#15 Jo men precis, så har brorsan Thunder med:) De är rätt dåligt tecknade, hehe:P Det låter bra:D!
HAHAH XD!
Åååh, det är sååå fint :3 Lilla Melody var ju det:'( (RIP fina gumman)

#16 du får väl ta och köpa en från den kullen da om det blir ngn ;)
nää vad tråkigt :'( Usch vila i frid <3

Naaw vad gulligt!
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."