Tror ni hon hoppar över?
Mitt kaninskrälle
är aldrig nöjd. Hur stort hon än har det försöker hon alltid ta sig ut. Har haft kompostgaller på höjden för att näta in altanen där hon kan springa lös. Dessa hoppar hon över. Har nyss monterad två liggande kompostgaller på varandra med en höjd på ca 140 cm. Nu far hon runt som en tok och försöker se vart bästa stället är att ta sig över. Suck. Jag slår vad om att hon hoppar. Får glasa in altanen bara för hennes skull. Jag som tyckte de var så skönt med denna lösning. Bara släppa ut henne och låta hon springa av sig på stor yta. Men icke, hon ska bara ut ut ut. Grrr…
Man vet ju aldrig med kaniner, men kan du inte bara sätta på ett tak? På mina kaniners kompostgallerbur så har jag ett jordgubbsnät över och de har lärt sig att det inte funkar att hoppa över det :)
Hahahahaha guuuuud vad hon på minner om Geisha!
Hon blir häller aldrig nöjd!, hon försöker ta sig ut oavsett hur stort det är ^^..
så ja måste ha kompost galelr under å ovanför henne för hon går på över allt för att se var hon kan ta sig ur.
Söta honor är! hihhihi

#1 Det är ingen bur utan jag har satt galler runt altanen, det blir svårt att sätta tak över så stor yta som kanske 20 kvm ;-).