Hon är borta...
Hej, det finns jätte många trådar om min kanin Candy.. Att vi haft mycket problem som vi håller på och kämpar med. Idag så tyckte jag att det var ett riktigt bra väder för henne att få beta lite. Jag la ut henne i ute buren och så kollade jag till henne jätte ofta. Det gick jätte bra! Ända tills nu.. Jag gick ut och tittade till henne, ingen kanin där, kollade i huset… och ingen kanin där heller
Jag är så jävla ledsen för att hon var min första kanin, hon slickades, började komma in i tonåren så var lite tjurig ibland, men var min lilla gosegris :'(
Faan alltså… Jag har letat i över 2 timmar med min hund som hon ÄLSKAR. Men nej, ingen kanin där. Jag såg inte några gropar i buren och jag hade huset i mitten så hon inte skulle kunna hoppa ut… ffan det känns som att allt är mitt fel (det är det ju också, jag tog ju ut henne) 

Jag tror hon kommer tillbaka
Min kanin var ute hela natten (Hade smitit). Men han kom tillbaka!
Hon är säkert ute på äventyr!
Fast nu känner ju inte jag din kanin, men jag kan nästan vara säker på det!
Lycka till!
Hehe, får hoppas det! Jag har stäällt ut mat, vatten och hennes hus, får se om hon varit där senare eller imorgon. Nej juste, jag kommer ju inte hem imorgon… Ska på hike, men ber mamma titta till

#2 Gör så :)
Det hände nästan samma sak med Dixi, 2 ggr tillochmed! Fast hon kom tillbaks ;D
Candy kommer säkert tillbaks till dig, ska du se!
Hon kommer säkert tillbaka ska du se :) Kaniner är för övrigt utmärkta klättrare, och klättrar med lätthet över höga galler, iallafall mina ;)
Ljustadalens kaningård
tack! då vet jag, får hoppas att hon kommer tbx! HAHA! hoppas inte candy har blivit en klättrare :p
min kanin försvann , rymde ur hagen. Hon kom aldrig tillbaka. Det var förra lördagen
Hon är tillbaka! Hihi, hon var på min baksida. Mina föräldrar blev så himla ledsna! Dom letade jätte länge och där satt hon, i busken :p
#8 vad kul att hon kom tillbaka
Du får sätta galler över buren nudå, så hon inte klätttat ut :)
Kram Emma - medarbetare på Bloggande Ifokus.
Vad skönt att hon är tillbaka!
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Grymt skönt att höra ! :)

Skönt att hon är tillbaka! :)
GUd vad skönt att kom tillbacka ;) Kaniner brukar gilla äventyr , igallfall min lilla Lejonhuvad Candy ( HAHA samma namn & Samma ras ) hon hoppar ALLTID ut ur buren när jag öppnar den och springer allt vad hon pallar runt huset och frösöker smita -.-

#14 Så gör min lilla herre Boss -.- Fast hn går ut i skogen och på grannarnas tomter :P
Vad bra att det blev ett bra slut ;) Ja, kaniner gillar ju att busa, gömma sig och sådär ;)
#15 Haha , blir så iriterad varge gång :P haha

#17 Mmm, eller hur! Och den enda bra saken med att dem kan klättra över är att dem kan klöttra men lixom det finns ingen kaninsport i klättring :P
#14 Haha så gör min kanin "Ajax" så fort man öppnar springer han ut och tar en runda på tomten XD Fast konstigt nog skuttar han aldrig ut utanför tomten XD
ja det är jätte skönt! Ja man får väl sätta galler över xD Hehe =)