Kanin iFokus

Kanin

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 3549 ggr
Emelie
0

Ny sajtvärd

Hej allihopa! Det är nu jag som är Sajtvärd på sajten, och jag hoppas det känns bra för alla. Jag vill presentera mig kort för att ni ska få "lära känna" mig lite närmare.

Jag heter då Emelie och är född 1991, jag är alltså 19 år gammal. Jag bor i Bålsta och tog studenten nu i juni som var, så för närvarande jobbar jag på Mc'Donalds, och kommer förhoppningsvis fortsätta att utbildas där.

Jag bedriver en uppfödning av lejonhuvade kaniner, och uppfödningen är även mitt stora intresse. Jag har inte tid för så mycket fritid, men jag umgås mycket med min pojkvän som jag varit tillsammans med i snart 3 år.

Angående  Kanin i fokus så önskar jag att ni vill komma med förslag på hur sajten skall kunna utvecklas och formas efter era önskemål. Självklart kommer vi inte kunna uppfylla allas önskningar, men jag hoppas att vi i ledningen och ni medlemmar skall kunna samarbeta och samsas.

Kram på er /Emelie, Sajtvärd Glad

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Inaarah
0

Grattis igen Emelie!
Jätteskönt att det blev du, verkligen. :)
Du kommer att sköta sajten jättebra!

bellamollylovee
0

Grattis :D

Kram Emma - medarbetare på Bloggande Ifokus.

Fotoryttarnas.se

alwiz
0

Jätekul, grattis och lycka till med utvecklandet av sajten^^

DixiStampeson
0

Grattis!

kaningodis
0

Grattis, nu hoppas jag på att du bjuder alla här på kif på en McFlurry!

Mitt tips? är att ni lägger fram förslag och sedan får medlemmarna säga vad vi tycker, antingen genpom att rösta på det förslag/alternativ som gillas mest. Dvs att man fattar beslut gemensamt, gäller ju inte alla saker men vid större förändringar kan det ju vara bra att medlemmarna får komma med idéer och säga vad man tycker innnan nya saker sker. Tror att detta skulle gör så att alla känner sig mer delaktiga och skapa bättre "koppling". Detta är bara ett förslag som jag tror kan funka men man vet aldrig hur det går förens man prövat. Trial and Error!

Lycka till!

Kastanjegårdens Kaniner

[Nalle-]
0

Välkommen som Sajtvärd! :D Stort lycka till med sajten.

[Becca-]
0

Grattis, och lycka till med sajten :)

Fridaaaa
0

Grattis!:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Loverabbits
0

Grattis och lycka till med sajten! :)

Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com Hjärta

conejos
0

Du kommer passa utmärkt som Sajtvärd Emelie :)

//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

www.sofieskaniner.weebly.com

www.tallstigenkaniner.blogg.se

Tarja
0

Grattis till sajtvärdskapet Emelie, det känns riktigt bra och tryggt att det var du som tog över Glad

teddybaby
0

Grattis!

Clariiz
0

Grattis!
Det kommer bli toppen med dig :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Zvintos
0

Jag har inga tvivel om att du kommer sköta detta toppenbra Emelie. Glad
Sajten är i trygga händer.

Emelie
0

Tack allihopa! Vad skönt att ni tror att det kommer bli bra! Glad

#5 Tack för förslaget Petronella! Det är jättebra att du säger till om hur du och troligtvis de andra vill ha det. Det kommer gynna oss alla i framtiden.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

pigelina
0

Grattis!

Tror du kommer vara tvärbra som Sajtvärd!

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

[sstorm]
0

#15 jojjo?

Julia-H
0

Grattis igen Emelie:D!

Jag är 100% säker på att du kommer att sköta detta på bästa sätt:D

Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv

R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.

"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"

Emelie
0

HAHA, oops! Det är inte lätt med alla holländaruppfödare Oskyldig

Ida94
0

Grattis :)

Sweetienin
0

#19 Hehe, då vet jag i alla fall att du kommer ihåg mig xD

Du kommer klara detta galant! Så glad att just du blev Sajtvärd, för jag vet att du kommer sköta sajten jättebra! :D

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

Emelie
0

#21 HAHA, faktiskt läste jag aldrig på medlemsnamnet utan kollade endast på visningsbilden Oskyldig

Tack Johanna, det värmer.

Emmsann
0

Kul att du är ny Sajtvärd! Tror att detta kommer bli toppen nu när du tar tag i det :-)

//Emma

Emelie
0

#23 Jag hoppas på det med! Glad