ÖNSKAS KÖPA!! KANIN/MARSVIN
Hej jag söker en kanin eller ett marsvin jag är erfaren djurvän och gör allt för att din vän kommer att trivas den kommer få andra vänner att bo med :) aldrig ensam :) den får kärlek, tid och kost den behöver m.m. skicka gärna in bilder på din/dina sötnosar :D :) Ålder eller kön spelar ingen roll men inte är äldre än 10 mån. alla färger!! jag bor i Dalarna!
kolla blocket… :)

Vilka rasar? :)

I borlänge bor även uppfödare av dvärgvädur, där min Zvinto är köpt.
Kolla på Dalarnas kaninavelsförening och gå in på uppfödar-registret. Där står vilka registrerade (har jag för mig) uppfödare som finns i Dalarna, vad de föder upp och vart de bor.
Lonlys Kaniner heter uppfödningen min Zvinto är köpt ifrån. =)
kommer att få tre kullar här nu! En redan nu i veckan, och sedan de andra två inom mars månad. Raserna är Belgisk hare, Dvärghare och Dvärgvädurskorningar! Om intresse finns så hör av dig.
De e en belgisk hare på bilden!
Jag har en kanin som jag ska skänka bort. Kolla min tråd "kanin bortskänkes" Men jag bor i älvsjö, vet inte om det är för långt bort?

Jag finns i Tärnsjö vilket inte är så långt bort, kan leverera till Sala på Lördag.
Jag har lite större kaniner om det skulle vara av intresse. New Zeeland samt NZ/Fransk Vädur.
Bild på New Zeeland red.
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
#7 Lite OT, men jag ska till Tärnsjö på onsdag :D

Då är jag hemma! Kom gärna och titta. Pmá mig om du är intresserad så kan du få mitt tele nr.
Hälsningar Susanne
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
#9 Ne, jag ska inte ha nån, jag försöker ju ge bort min till nån som vill ha :P
Men visst har du satt upp annonser om dom i konsum i Tärnsjö? Såg en snabb bild när jag gick förbi, liknade dina ninisar väldigt mkt =)