Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1015 ggr
Elta
0

Upphittad kanin

Hej

Jag bor i Kävlinge i Skåne. I fredags hittade jag en kanin ute på gatan där jag bor. Jag har anmält det till polisen och satt upp lappar i matbutikerna i närheten och nu frågar jag också här.. Är det någon härifrån som saknar en kanin eller vet någon som blivit av med en? Jag kan tyvärr ingentin om kaniner men helt klart är det en tamkanin av något slag och den är absolut van vid barn. Och det är en hane.

Elta
0

Puttar upp denna! Ingen som saknar en kanin?

Emelie
0

Vad mycket kaniner som både försvinner och hittas upp nu förtiden Rynkar på näsan

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Emelie
0

Vad mycket kaniner som både försvinner och hittas upp nu förtiden Rynkar på näsan

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Elta
0

Ja, och det är världens sötaste och mysigaste kanin som jag hittat, så jag fattar inte att ingen saknar den. Det är altså fortfarande ingen som hört av sig. Han får väl bo kvar här hos oss och så får jag hoppas att vi kan få katten att acceptera det. Jag kommer nog att be om en massa tipps och råd här ifrån framöver för jag kan absolut ingenting om kaniner.