Först again 
#1 Haha, du är snabb du!
#2: Mmmh, är aktiv också (Y)
Uääh, satt med min katt i knäet nyss, och gissa vad jag såg! En mus-lunga som kletat fast sig i pälsen … Jag spyr, nästan! 
#4 Åh så söt!
Emma
6# Tack! Visst är han^^<3
#4: Kul min han hade! 
8# haha,min lilla tok:P<3
#5 Äkligt!
Kanske ska ta ett varv med alla grannhundarna. Fast nej jag orkar inte.
Längat tills min lilla Jessie ska komma hem! Bara 24 dagar kvar!
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Hjälp!! Imorgon kommer lilla kaninen hem. Vet inte vad jag ska kalla henne. Sunny känns fel då jag vet en hund som heter det och då tänker jag på henne. Geisha är fint men jag vet inte, jag vill ha många förslag :D Alla kommenterar mitt inlägg Namn och skriver många förslag på namn :D
Ludde får flytta ut på balkongen i helgen :)
#12 Vad är sunny(hunden) för ras? Nyfiken bara

Imorgon ska jag hämta Lavenza som jag ska hyra i 3 veckor :)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
#14 Häst?:)
Mvh Emma
Fasiken jag skulle vilja ha en elefant stor som en hamster. Som får plats i handflatan. Springer runt och trumpetar hela dagarna :)

#13 en bc, jag känner henne inte riktigt men jag vet vem hon är och så. Och när jag hör Sunny så blir det ju att man tänker aha hon :p

#16 haha :D
//Ellen
Nu är jag bara så äckligt jävla förbannad så ni kan inte ana!
19#Varför??:(
Oj vad har hänt sanna?
Uppfödare som inte kan acceptera mina val av vilka kaniner jag vill spara och inte för att de själva vill ha dem. Jag avlar faktiskt för att spara själv och inte sälja till andra!
#19 Vad har hänt?
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
#22 Missade ditt svar. Otroligt att vissa inte fattar det…
Nej, och vad är de att bråka om? Nu skyller personen allt på mig och ska lägga ned hela sin kaningård pga 1 kanin! För att jag ska känna mig skyldig….
#25 Helt otroligt! Skulle du kunna PMa mig uppfödaren?
25# Men herregud vilken patetisk människa!:O Bry dej inte om h*n Sanna!:)
#26 jag hänger helst inte ut personen, vill inte sjunka lika lågt ;)
#28 Okej, det kan jag förstå.:)
Tyvärr finns det vissa mäniskor som inte förstår änns val, men stå på dig bara.
Vilka *piiip*
Men då får dom lägga ner då, har dom inget bättre för sig.
När jag va på utställningsbesök i våras så snackades det redigt mycke skit om både den ena o andra gården. Är det avundsjuka bakom allt.?
#30 Jag har ju haft turen att få en riktigt drömkull för lejonen, alla är rastypiska och kommer bli välmanade, och jag vill spara 3 av 4 och den 4:e ska hon jag lånade hanen ha… Men de verkar vara svårt att acceptera :P De snackas mkt skit på alla uts och även via internet ;)
Hihi, jag var ju tvungen att kika in lite här 
#32 BONNIE! :D <3
#33: LISEEEEEN! :D <3
#34 Så roligt att se dig skriva igen! :D
Nu ska jag äta middag
Hehe, varma mackor. Morsan jobbar, resten är på badet 
Okej, måste beställa selar ;D
Men Vilken färg?? Vill ha någon som passar färgen på kaninen. Rött är väldigt fint till gul/svart japantecknade. Men Vilken färg? ska Muffin Dexter och Junior ha? :P
Muffin: Zobelsiames blå dvv fuchs
Dexter: Havana manteltecknad frasse
Junior: Svart wiener (bläs och blåa ögon) lejonblandning. Typ dvärgvädur kropp fast mycket långsmal. Fuchs päls och små öron xD
Några förslag? :)
#32 Hej Bonnie :D Kul att du tittar in! :)
Emma

Tänkte inte skriva ett helt inlägg för detta men vill bara säg att jag kommer så småningom sluta här på kanin.ifokus.
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
#38; vaaa?!
#37: Hej Emma! :D
#38: Tråkigt Fatima!
Även jag kommer sluta helt, när skolan börjar.
Synd att jättemånga slutar 
#32 Gud så glad jag blir gumman! :D Hej på dig!
#42: Haha, aw!
Hej söt :D

#39 Ja, pga olika anledningar.
#40 Desamma här.
Mvh Fatima
Jag ska också sluta, åtminstonde sluta skriva här. Känner att jag fastnar lite när jag borde göra annat, tex skolgrejer.
medarbetare på allergier.ifokus .
Men kanske skriva lite ibland, helger/lov, hihi.
medarbetare på allergier.ifokus .
När jag skulle sätta på mig stövlarna och traska ut till Dixi, kände jag hur något pep och var ludet. Jag kände efter, och det var en mus! Men den var skadad, så jag gick ner till morfar med den, och han dödade den! Sen fick katterna den. Den var så söt!
Har färgat håret, vet inte om jag blev nöjd eller inte :/ idag kändes det bara FÖR mörkt!

Imorgon är det fredagen den 13:de. Då ska jag hämta hem lille Geisha/Cloetta och Sally fyller hela 11 år :D Min lilla gamling
Haha det står 10 år på bilden, men hon ser likadan ut bara lite gråare i ansiktet :)

Trött, ska åka och "kaninshoppa" imorgon ^^ blir lite nya vattenflaskor, en matta, tunnlar osv skulle jag tro.
MVH Erika :)
Vill ha en hästapålle! Gud vad man kan drömma sig bort på alla bilder..
Mvh Emma

Grattis Godstaff's Long Tall Sally "Sally" 11 år idag :D
Väntar på försäkringskassan. Månads planering. Alltid lika jobbigt
Vet någon hur man berättar för föräldrarna att man kommer byta stil? o_o
Har nämligen hela mitt liv varit "fröken jag-klär-mig-som-alla-andra". Men har kommit på hur jag vill klä mig, och det blir en ganska brutal ändríng om man säger så. Kommer inte direkt se ut som alla andra.. (;
Dessutom, vart sjutton köper man lolitakläder?! Nån som vet en onlineshop eller något? Rättså akut då jag börjar skolan om en vecka..
Vänliga Hälsningar Lina
Eslöv! :) ja du. Byt bara rakt av, total chock är det bästa!
Men haha. ;)
Men man måste ju ha föräldrarna med sig om man ska 4 mil till Stockholm, enligt dem. Och kan ju inte beställa på internet heller, man behöver kort.
Vänliga Hälsningar Lina
Var på grönan igår med mina kompisar igår:D
Asso jag vaknade med världens ont i halsen kunde typ inte andas, men sen drack jag typ 5 koppar med te och typ åt ett helt paket med halstabletter;) Så vid ett så åkte vi till grönan^^ Vi åkte typ extreme ( som var typ lite konstig, en gång så snurrade den typ huyr mkt som helst och baklänges helatiden, en annan gång när vi åkte den så var den typ jättekort och snurrade typ en gång framåt, och ingen gång bakåt;/), jetline, vildamusen (haha, Hanna lät så jävla kul när vi åkte den:P), popexpressen m.m. :)
Sen vann vi alla tsm en stor marabou på 2000g (fast det var lite synd eftersom man bara fick 500g var…), och sen precis när vi skulle gå så vann jag en stor plopp (på 2100g):D Jag vinner aldrig ngt, det var typ första gången^^ Tjejerna som stod och sålde där var typ helt hyper:P
Men sen när vi kom hem så typ kollapsade jag, jag kunde typ inte gå:P O´ch inte prata heller;) Jag fick typ dricka kantarellsoppa, varm saft, varmt vatten och te i massor innan jag typ somnade.
Skulle igentligen gå på Ung 08, men jag är så himla sjuk att jag inte kan gå:(
#52 Grattis:)
#54 coolt!:) Du måste visa kläderna sen!^^ Det är typ bara att säga "dehär kläderna vill jag ha";) Det funkar;P De är ju du som ska ha på dig det:)
#57 Stackare! Krya på dig <3

Usch, märker att det är fredagen den 13:de idag :/
#59 Vad har hänt? :/ för mig blir nästan alltid fredag den 13:onde turdagar. Kommer min plattång idag så blir detta en toppendag, annars har jag ju lite otur..
#58 tack:)
#59 ja, för mig kan man lugn säga att det är en otursdag så sjuk som jag e-.-'

#60 asso jag får ju hem lille Geisha idag och Sally fyller 11 år men fick nästan nyss reda på att min mormor har dött. Mamma blev jätteledsen men inte jag, då jag aldrig har haft kontakt med henne, jag har aldrig pratat med henne eller något, men ändå det är ändå sorgligt :/

#61 jag skulle hällre vara sjuk än att få reda på att min mormor har dött :/
#62, å, jag har heller aldrig träffat min farfar. Men det är aldrig roligt när någon dör oavsett om man känner personen eller inte..

#64 Nä, och min mamma har inte heller haft kontakt med henne på många år. Men nu fick vi ett brev från hennes man att hon hade avlidit pga cancer. Men vi fick inget brev eller blev kontaktade medans hon levde :/

Åker hem idag från varma skåne 
Mvh Fatima
Nu är det bestämt att jag ska till täby centrum med bästisen och kolla kläder :)
Förhoppningsvis hittar jag färgglada kjolar och söta diadem. Alltid något. :)
Menmen, ska beställa från en hemsida jag hittade, antagligen.
(Sa bara "mamma, jag kollar på kläder på en hemsida här, vill du hjälpa mig leta?")
Vänliga Hälsningar Lina
Är hos svärföräldrarna och hälsar på.
Få se när vi kommer hem ikväll, om jag hinner förbi en bekant för att fota hennes hamsterbebisar. =)

Nu är Geisha hemma :D
Fatima, så tråkigt! :( <3
#70 att hon ska åka hem? *asg*
#71 HAHA nej Sannis!
Att hon ska sluta. ^^
Jävla ångest o håll i sig idag då : (
#73 Stackare! *tröstkram*
Vänliga Hälsningar Lina
Precis hemkommen efter en mysig dag hos Louise på Tussilagons. =)
Vet någon hur man samlar pengar när man är 12?!
Oooch inte känner någon i kvarteret.
Ska nämligen samla till lite kläder från den här hemsidan. Och det är ganska dyrt. :)
Vänliga Hälsningar Lina
Var du hos henne i uppsala?
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#77 Jajjemen! =)
Men då! Då var du bara ca 2 mil från mig ju! :)
Solbackens kaniner

#70 Ja det känns lite trist men jag är nog här lite grann iallafall tills skolan börjar
Och annars så hittar du mig på k-net.
Mvh Fatima
#80 Okej, så bra, då blir vi inte helt utan Fatima! 
Årets 12 kull föddes för 10 minuter sen :)
Solbackens kaniner

#81 Nej, så lätt slipper ni inte undan mig! 
---
www.nastansjonskaniner.webs.com Ny design på hemsidan, vad tycks? Tusen tack till Sanna som gjort den fina headern!
Mvh Fatima
82# Vad roligt!:D
#79 Nästa gång jag ska till henne så får jag svänga förbi dig med Martina ;)

Far om 1 timme, ca 17 timmar av mardrömsresa framför mig.
Mvh Fatima

Nej nu ska jag snart gå coh lägga mig. Ska upp TIDIGT imorgon då min kompis kommer och hämtar mig kl 06.40 då jag ska följa med henne till en agilitytävling, skulle igentligen också tävlat men Tyra har blivit sjuk :( Men Minna får följa med och miljötränas :)
Jag har precis hittat en kanin jag så gärna vill ha :O Men vad sur man blir på mamma när hon inte låter mig köpa den :(
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt

Hmm kanske dags att sova snart?
MVH Erika :)
22 dagar kvar:D<3
Mvh Emma
Den 29 september har jag haft Jappe i ett år. Tänker på det hela tiden plötsligt. Jag blir gaaalen. Det känns som han sitter där ute.
När jag pratade med en kompis om vilka kaniner jag skulle ta med mig till en grej så var jag på väg att säga Jappe. Allt har bara kommit så plötsligt igen,
Sannis vill att jag ska ha Lejon. Jag ville ha lite fler dvärgvädurar att avla på. Nu kanske jag vill ha Lejon endå? Åh jag vet inte hur det blir med någonting. Jag vet en sak i alla fall. Inga fler kaniner på minst tre månader i alla fall. Skolan börjar snart och jag vill ge dom jag har så mycket tid jag kan ^^
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
#30 Ja, det är galet mycket skitsnack inom kaninaveln och det är enormt tråkigt. Det finns ett par rötägg som sprider falska rykten och anklagelser om alla.
Synd att inte alla kan sammarbeta och dela det underbara intresset med varandra! 
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
hahha har sanna lyckats övertala dig? 
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Vad jag är glad! Önska har fem små knoddar ligger i sitt bo! Tre rosa och två mörka! Jag som var så säker på att det bara skulle bli tre stycken…
#93 Nästan. Jag är helt förvirrad. xD
Kram Johanna
#96 Riktigt snyggt! :)
Emma
Nu kan jag äntligen visa upp mina hjärtegryn, som öppnat ögonen och nu är 2 veckor gamla. ^^
#91 Inte ska du ha lejon inte, du ska ha teddysar 
#98 Underbara färger på bebisarna. ^^
100
Ninni har du inge site statistik för den här veckan
#98 Ninni, hur små är dom där egentligen?
Den längst in i hörnet är min favorit! ^^
#99 Tarja, det hjälper inte att ge mig mer beslutsångest ^^
Jag vet inte vad jag ska ha. Holländare och hremeliner är i alla fall ingen tvekan om. Men…. nästa år ska jag ju ha fler kaniner för då ska vi bygga lite fler fackare ^^ Hm….
Kram Johanna
#102 Jag försöker inte att ge dig beslutsångest, jag försöker bara vända din inriktning ;) Nästa år kan du börja föda upp teddysar, och gå med i teddyklubben! :D

Veckans kaninblogg v.32 på min blogg nu!
Rösta rösta på DIN favorit
.
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
Vi har köpt ett nytt djur :) kolla inte frugans blogg http://pwestermark.blogg.se haha
kolla in
Denna kaninen är ju så söt så att man nästan kan dö, gospluttan<3

#99: Ja, det kan man lugnt säga. ^^
#101: Jodå, det har jag.
Jag har bara haft så mycket i huvudet att jag helt enkelt glömt bort att posta det i tråden. 
#102: Om vi säger såhär, så får jag plats med ca 5 stycken i handen utan problem.
Så dem är inte många cm stora.