Namn
Får hem en liten kanintjej på fredag eller söndag, Ulanea's Sunny Holiday.
Antingen får hon behålla namnet Sunny men då jag vet en hund som heter det så känns det lite fel att säga det då jag tänker på hunden :p Så några NAMNFÖRSLAG skulle vara bra :)
Vill inte ha något "vanligt" kaninnamn då jag redan har en som heter Ludde som jag har träffat många som heter :p Något lite ovanligt och gulligt :)
Du kanske kan kalla henne Hollie? (:
Mvh Linnéa
Hagalund´s kaniner - uppfödning av dvärgvädur, teddylöwen & dvärgvädur rex
www.hagalundskaniner.weebly.com

#1 Hmm.. ja det var ett fint namn :)
Kom gärna med många förslag :)
Geisha? :D
Courage does not always roar, sometimes it's the quiet voice at the end of the day whispering I will try again tomorrow.
www.loewen.blogg.se

Putt :D
Bella,Stella,Hilma,Hildur,Hilja,Ester,Viola,Märit,Gry,Grynet,Selma..
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

#5 tack :) Tror dock inte att det är några namn för mig. Stella hette in första egna kanin och Bella är för likt :p Sen gillar jag inte riktigt människonamn eller gamla namn xD
Så några ovanliga men gulliga namn, inga människonamn eller gamla namn xD :D Behöver massor med förslag :D:D
Palette, Mysan, Lucky, Gullan, Häxan, Caka, Fluffy, Nanna.. ^^
Elin.
Uppfödning av lejonhuvad och lejonhuvad dvv.

#7 fina :) Men några var lite "vanliga" kaninnamn xD
Skriv på bara :) Behöver många ovanliga kaninnamn :D
Haha kanske är lite kräsen men vill ha ett som jag verkligen gillar och känner att det här ska hon heta :D
Cloetta, Kiwi, Saphira, Barbie, Odelia, Belle, Gloria, Bambi, Skrållan, Telia, Kiara, Zol, Isola, Adora.
Det var dom jag kom på just nu (:

#9 tack så jätte mkt :D Alla var bra förutom Kiara :/ Gillar namnet men det hette min hund som fick avlivas förut :/ Men annars var alla jättebra :)
Just nu står det mellan Geisha, Cloetta och Gloria men kom gärna med flera :)
Wendy,Hermany,Silly,Embla,Cleopatra,Mixy,
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

Tack för alla fina förslag :D Men har bestämt mig för antingen Geisha eller Cloetta. Men vi får se imorgon då jag hämtar henne så får vi se vad som passar henne bäst :D
#9: Ajdå, jag beklagar! :( Jag gillar dock det namnet jättemycket :)
Vad är det för en ras föresten? :)

#13 ja men det var 2004 så det var ett tag sen men ändå :) Ja jag gillar också det namnet jätte mycket:)
Hon är en Lejonhuvad kanin :) Brun Zobel :)
#14: Vad roligt! :D Har du fått hem henne än?
Courage does not always roar, sometimes it's the quiet voice at the end of the day whispering I will try again tomorrow.
www.loewen.blogg.se

Ja nu har jag fått hem henne :D Och hon får heta Geisha :D Jättesöt och underbar :) Lägger in lite bilder på henne sen :)
gulligt :P
Vad roligt! :D Ska bli skojj att se lite bilder!
www.loewen.blogg.se

#18 bilder finns i inlägget " bilder på Geisha" kan tyvär inte lägga in länk nu då min data segar :p