Energy!
Min pappa och jag var och hämtade min lilla Energy idag! <3
Har längtat efter honom i flera dagar nu och idag fick jag honom! <3 Vi var i Trollhättan och mötte upp uppfödarens pappa som skulle köra till Göteborg och tog med sig Energy på vägen! :3 <3
Han hette Stampe, men uppfödaren skrev i stamtavlan att han heter Energy, då jag tyckte att det passade eftersom att hon sa att han var rätt så hyper av sig och busigast i kullen! <3
En liten bild på min lilla Energy :3
Han är lejonhuvad kanin och han är blå.. <3
PS; visste inte vilken grupp detta tillhör, en moderator eller så får gärna flytta om det är fel.. :)
Vilken sötnos :) grattis :))

Men kära nån en sån sötnos!
Vilken sötnos! :) Vilken uppfödare kommer han ifrån?
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Jättesöt Victoria! 
Tack alla! :D Ja han är SKIT söt alltså! :D
#4 han kommer från solställets kaniner :)
#6 Jaha, vad kul! Han är supersöt :)
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#7 tack :)
Superdupersöt Victoria! Men det har jag redan sagt ^^
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Grattis till sötnosen. ^^
Tack :3

Vilken sötnos!
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
Gud vilken sötnos:)<3
Hur gammal är han?^^ Han ser ju minimal ut^^
#12 ja visst är han!
#13 ja han är söt! :D han är 6 veckor, uppfödaren kunde inte skaffa någon transport efter det, hon kunde bara igår. Hennes pappa körde honom. ^^, men han är inte så "minimal" eller pluttig i verkligheten som han ser ut på bilden, hehe! ^^, det blir ju alltid så att dom blir lite mindre på bilder än vad dom egentligen är.. :) det blir ju inte naturtroget! ^^
#14 Ofta han bara var 6veckor :O
Gud vilken söt liten figur! Grattis :D
#15 vadårå? ^^ får hem Brummelisa och Sniff den 19:e, då är dom bara 6 veckor också.. :) dom kan inte skaffa transport senare så det får bli då. ^^
#16 ja, han är en riktig goding! :D tack :)
Åå vilken gullig! Jag ska har bokat en unge, hon blir 7 veckor i helgen :)