(S) Vädurskorsningar 6.2
Nu är ros-kullen 4 veckor och 1 dag och går att tinga!
De är vädurskorsningar, men kommer nog inte bli så jättestora eftersom pappan är renrasig dvärgvädur.
Ungarna kostar 400 kr, och finns ca två mil norr om Göteborg. Men leverans brukar ordnas!
Fler bilder och info finns även på hemsidan.
Det är inte först till kvarn som gäller!
♥
Har massvis av bilder på alla ungar, vill man se fler på någon speciell unge är det bara att säga till! :)
Är man intresserad av någon eller vill veta mer går det bra att antingen pm:a eller mejla(malin.vilma@hotmail.com)!
♥
April moon! <3 Stoppa i ett kuvert och skicka hit 
Vänliga Hälsningar Lina
Omg, Charming cover<3
#10 Tack Lisen! :)
♥
Cirkus är min, eller borde vara det! :) urmysiga ungar allihop ^^
April har "blivit" en hane!
♥
#15 Åh, vad synd. Då är jag tyvärr inte intresserad då jag redan har en hane här hemma. :/
Vänliga Hälsningar Lina
#16 Okej :/
♥
#17 Det är synd eftersom han var så söt. :/
Vänliga Hälsningar Lina
#18 Ja han är riktigt söt! :)
♥
Onslow: Du ska inte kastrera eller så då? :(
För han är riktigt mysig också! :)
Alla ungarna är det (A)
#19 Är det inte han som "var" åttan? Eftersom åttan hade bruten "bläs"? Eller det kanske har ändrats när han blev större, vad vet jag. Men har ju gillar åttan hela tiden. (:
Vänliga Hälsningar Lina
#21 Jo det är åttan ^^
♥
#20 Jo, men det är tänkt att jag ska kastrera min Truls och så ska han få en flickvän. Men det är ju liiite svårt med en hane.
Och säg inte att han är kelig nu! Då blir jag ju TVUNGEN att ha honom! ><'
Vänliga Hälsningar Lina
#23 Han är precis som sin mamma nyfiken och vill vara med, fast gosigare! Synd att han "ändrade" kön :/
♥
#24 Ja, det är jättetrist då jag inte har råd med en till bur för tillfället (min jag har Truls i kostade 1299:- och den är trots allt bara 120x58 cm! Han får komma ut och springa dagligen, såklart.). Jag skulle ju kanske få en till kanin efter sommaren och då är sötnosen säkert redan tingad. Men jag återkommer om jag hittar någon lösing!
Vänliga Hälsningar Lina
#25 Gör du så! :)
♥
#26 Om han är borta imorgon när du kommer ut till ninerna vet du absoluuuuut inte var du ska leta 
Vänliga Hälsningar Lina
#27 Hahha ;) Jooo jag vet nog vart (a)
♥
#28 *vissel* 
Vänliga Hälsningar Lina
Tagit nya bilder på allihopa idag!
Först ut är Mira!

Charlie

Lassie

Cirkus

Pelle

April

Baloo

Buff

♥
Som jag skrev på bdb, underbara bilder Malin! =D
#31 Tack Tarja! :D
♥
Superfina! :D
Lika mysiga är dom med. 
April<3 
Vänliga Hälsningar Lina
#33 Eller hur! När man är ute och fotar dom måste man vara snabb för dom springer fram till en direkt
♥
Putt :)
♥
Dom är det sötaste små bebisar jag sett!!!! <333 Gud vad söta :)
#37 Tack! :D
♥
#38 Varsågod! :) Flera bilder? ;)
#39 Har inte hunnit ta några nya, men ska försöka göra det imorron eller övermorron! :)
♥
Charlie och April är ju bara för söta <3

Åååh, vill ha April, banna honom för att han var tvungen att byta kön xD
Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)
Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com
Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !
#42 Säger samma sak här, men jag var först (aa')
Vänliga Hälsningar Lina
#42 & #43 Rackarns kanin ;)
♥
#44 Men vi får se hur det blir, hör av mig om killen får flytta hit någon gång Ü
Vänliga Hälsningar Lina
#45 Gör du så! (:
♥

#43 Inte alls *lipa* har osså alltid gillat han, kolla får du se:D O skrev på hoppkaniner iFokus me:]! Men nu ska jag inte bli så:D!
Han var OTROOOOLIGT fin, men kan ju inte ta en hane, bajs för detxD

Undrar om du har nån bild på Buff i profil:)? För om vi nu är intresserade av en hona så är det hon, haha:D
#46 Hur mycket väger föräldrarna? :)
Vänliga Hälsningar Lina
#48 Jag kan ta imorron :)
♥
Skulle ha köpt Charlie på en gång om jag bodde lite närmare. Men han är otroligt fin iaf :)

#50 Super:D!
#51 Vart bor du? :) Transport brukar kunna lösas.
♥
#47 Menmenmen jag har ända sen han var nyfödd gillat honom ;o
Hihi (aa')
Vänliga Hälsningar Lina
Jag bor i stockholm. Men jag tycker det känns bra att träffa kaninen innan man köper den :)
#55 Ja det är ju en bit dit :P
♥

#54 Hihi, samma här:D! Kolla i den äldsta tråden om de;) Men skit i det, båfa har bra smak och tkr om lejonkaniner, jag kommer inte kunna ta honom så för mig gör det inget om du tar honom, fast han är så snygg och jag kommer bli grymt avis xD
#57 Hihi, ja.
Men har ju redan en hane här hemma så det är ju risk för bråk. Vi får se hur det blir. :)
Vänliga Hälsningar Lina
#56 Aa :P Men jag ska tänka på det, en sån sötnos kan man knappt tacka nej till ;)
#59 Du får fundera! :) Det ska ju självklart kännas rätt oxå! :)
♥
GUUUD dom ser sååå underbara ut=)
#61 Dom är underbara :D
♥
#62 Ska du behålla någon? :) Eller har du fullt upp med andra kaniner? ;)
#63 Jag behåller en ur kullen, men hon står inte med här eftersom hon inte är till salu :)
♥
#64 Okej, vad kul :)
#65 Ja :D
♥
Charlie o baloo!! <3

Hum.. Nu har jag börjat bli ordentligt kär i Mira O..O
Hon ser så.. Mysig ut, o jätte söt:D! Fast jag skulle gärna vilja ha en kanin med odd-eye, ´men om man avlar på de så, eftersom det finns i generna, så kan det bli det iaf:)? Visste inte irktigt hur jag skulle skriva, men jag hoppas att du förstod:P
#68 Mira är riktigt fin :) Buff har inte mycket odd-eye alls, ögonen ser bruna ut om man tittar inte tittar så noga :) Hm, jag tror det kanske kan ploppa upp, fast jag är verkligen inte bra på gen-saker och sånt så är inte säker :P
♥

#69 Hihi, okey:D Men OM vi nu skulle vara intresserade av att köpa någon utav de, så är jag inte säker på om vi kan ta oss till dig:/.. Jag är riktigt dålig på att fixa transport, minns att vi skulle fixa till Göteborg en gång förr, men vi hittade inget:/.. Så vet inte om vi skulle kunna köpa iaf:/
#70 Vart bor du? :)
♥

#71 Jag bor i Malmköping, Södermanland:P
#72 Oj det var en bit ;) Men ifall du vill köpa henne kan vi ju kolla ifall det skulle funka med transport :)
♥
April <3 åhh hon var ju bara för underbar,fast det var alla,jättefina kort oxå :)
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
#74 Det är en hane :) Men han är jättefin! :) Tack!
♥

#73 Haha, kan man säga:D! Ja, det borde ju gå på något sätt:).. Men ska prata med Linnea;)
#76 Gör så :)
♥
#10 Åh så söt plutten e <3 Längtar massa :D
Constance Spry är tingad! :)
Buff har inte odd-eye utan bruna ögon!
♥
#79 weeee :)
Malin: ska jag fixa det? Ta bort Constance Spry eller skriva tingad, eller ändra odd-eye eller så? =)
#81 Ja du får gärna skriva att han är tingad :) OCh ändra så det står att Buff har bruna ögon ^^
♥
#82 Då fixar jag det vettu :)
#83 Tack Lisen! :D
♥
Hur mycket väger föräldrarna?
Vänliga Hälsningar Lina
#85 Pappan väger 1.2 kg och mamman väger 2.5 kg :)
♥
Jag förstår inte hur Charlie inte kan vara tingad :O
#86 Okej, så ungarna kommer ligga på kanske 2 kg? Undrade bara. :)
Vänliga Hälsningar Lina
#87 Inte jag heller ;)
#88 Ja, det gissar jag på. Så de blir lagom stora :)
♥
#89 Hihi, väldigt små enligt mig, men de var så söta så att det är farligt att kolla på bilderna.
Men jag vill inte tinga utan träffa kaninen först och eftersom jag bor i Stockholm blir det svårt att åka till Göteborg bara för att tinga.
Tingade ju min Truls utan att ha hälsat på honom, och det blev ju inte så bra. Han är väldigt tjurig och inte speciellt gosig och det klickade inte vid första ögonkastet som det ska göra. Väldigt trist. :/
Vänliga Hälsningar Lina
#90 Förstår det! Kan bara passa på att säga att alla ungar har perfekt temprament. Alla är lätta att lägga på rygg, klippa klor osv. Endast lille Charlie som inte tycker om det ;)
♥
Ska lägga ut nya bilder samt en kort beskrivning av varje unge. Komentera inte föränn jag är klar!
♥
Det var alla ungar som är till salu :)
♥
Jätte fina bilder ;) Putt putt
#101 Tack! :)
♥
Är sååå kär i Pelle! :-D Men tror inte mamma & pappa skulle gå med på att skaffa en till kanin … :(
Courage does not always roar, sometimes it's the quiet voice at the end of the day whispering I will try again tomorrow.
www.loewen.blogg.se
#103 Vad synd! :( Det brukar vara det som är problemet :/
♥
#104: Ja, tyvärr är det ju så … ska försöka prata med dem men de kommer säkert vara tingade tills dess, så söta som de är. :)
Courage does not always roar, sometimes it's the quiet voice at the end of the day whispering I will try again tomorrow.
www.loewen.blogg.se
#105 Gör du så, man vet aldrig! :)
♥

#95 & 98 Vilka små sötungar dom är! :)
#107 Ja visst är dom! :)
♥
#102 Guuud vad underbara! Så myckeet glädjeskutt 
Jag är fortfarande lika kär i April. :c
Vänliga Hälsningar Lina
#109 Lina, men köp April då. :o
Suuuupermysiig är han!
Och till Malin; Prarie Dawn eventuellt tingad!
Pratade med mamman som inte var helt ovillig och tyckte han verkade trevlig. Dock är det ju Hanna som ska välja och om hon sedan väljer just honom är ju inte sagt. Och att de ens tar någon i kullen, men nu vet de i alla fall om det. :)
#110 Jaaadå, det finns bara ett hinder och dem kallas föräldrar. :c
Geeee mig!
Vänliga Hälsningar Lina
#102: Men gud så söt film! :-D Det verkar vara ena livliga en!
www.loewen.blogg.se
#110 Okej :) Vill gärna prata lite med dom innan ifall de vill köpa :)
♥
#112 Haha aa det är dom^^
♥

Åååh, April:'(<333 Man kan inte sluta tycka om honom;/!
Btw. Tror tyvärr att vi inte kan köpa Mira, för jag tror inte det går att lösa transport:/..
#113 Haha ja men det är klart! De kommer nog ner och tittar också.
#115 Det är dumt :(
♥
Timtims Charming Cover är tingad!
♥
Så otroligt fina bilder! :D Hoppas du får sålt alla sötnosarna.
Timtims Constance Spry är åter till salu!
♥
#120 Så synd!
Fixar det i annonsen.
#121 Tack :)
♥
Timtims Constance Spry är blåögd, blandade ihop dom när jag skrev ;)
♥
#130 Aaahw, lillkillen, han är sååå söt! :*
Gemig!
Vänliga Hälsningar Lina
#133 ;)
♥
Sänker priset till 300 kr då jag verkligen behöver få sålt dom…
♥
Putt :)
♥
Hade helt klart köpt Charlie om du inte bodde så långt borta! Nästa kanin jag köper in ska vara gul/svart japantecknad wienertecknad, eller vit blåögd (helst med g/s i släkten) eller g/s japantecknad som jag parar. Har verkligen förälskat mig i färgen 
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
#137 Charlie är redan tingad! :)
♥
Ojdå, såg inte att Charlie var tingad, ajja, skulle iaf inte få köpa en kanin så långt söderut pga lång frakt för mina föräldrar..
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
#139 Nej det förstår jag! 
♥