Boendehjälp!
jag vet knappt vilket tråd så jag skriver här istället! hoppas det hjälper!
När jag har just fått veta nyss att där jag ska bo finns ett stall nära som jag har tänkt ha mina två kaniner där, det har funnits kaniner förut men nu har stallägaren nekat till mina kaniner utan någon större anledning. deras dotter har själv en kanin där men jag bryr mig inte om detta nu.. jag blir så stressad när jag tänker på detta…
Finns det någon i örebro-trakten som kan tänka sig eller har plats först och främst till min hona, Melatonin of rover "Mella", hon kan absolut inte stanna hemma hos min mamma som är lite oerfaren för då Mella kan bli lite arg i buren (skyddar bara matskålen och höet) men hur underbar som helst utanför! Jag kan betala liten summa per månad och om det är ganska nära från mitt veckohem så åker jag dit och sköter om henne själv. jag kan betala mat och strö själv, eller något sånt. blir så förvirrad om jag blir tvungen att sälja henne. Jag har innebur också som kan tas med om du har eget stall t.ex.
Om du har en plats till så gäller det min andra kanin, Skärbos Storm Weather "Pucko", också, men han behöver absolut inte flytta för då han är så underbar och snäll överallt och mot alla, min familj gillar honom, den där kille.
Jag själv är en snart sjuttonårig tjej som kommer att plugga i kvinnerstaskolan, hästinriktning och bo i Norra Bro hos en underbar familj. På loven tar jag med kaninerna hem självklart! Jag brukar annars tävla hos Trestads Kaninhoppare.
jag får ont i magen av det här…
Mejla om du vill hjälpa mig eller veta mer!
ebba_bella@hotmail.com