(s) två helt underbara killar!
Jag har två helt underbara killar här hemma, har redan lagt ut en tråd om det, men tänkte att det var dags att uppdatera den!
Har tyvärr inte tillgång till så bilder på den här datorn, men kolla in på min hemsida, där finns det fler (under till salu) www.kulingenskaniner.weebly.com
De är två toppenkillar som kom till världen med sin syster Krita den 14 april. Jag märkte genast vem som skulle få vilket temperament. Kaka kröp omkring och vred på sig och brottades med Tjockis, Tjockis var mer stilla och ville gärna gosa ner sig i handen, men hade inget emot att vara med Kaka . Då var de bara några timmar och nu några månader senare har de blivit helt underbara, och har fortfarande samma temperament, Kaka den spralliga och nyfikna och Tjockis den lugna men pigga.

Holiday, Wienertecknad
Holiday är gårdens lilla charmör, alla blir störtförälskade så fort de ser honom, med hans lilla vita nos, och sättet han rör sig på, wow;). Det går inte att undvika, ibland kommer man på sig själv med att bara stå och beundra hans sätt att röra sig på, han är smidig, slank, sprallig och har attityd i sättet han rör sig på. Men han är inte bara ett litet energipaket utan även en riktig liten myskille, som gärna sitter i knät och hoppar oftast upp själv, han kan sitta där länge, bara han vet att han kan hoppa ner och springa några varv när han känner för det. Jag är helt övertygad om att han kommer gå långt på hoppbanorna!

Time of you life, Vit rö
Tjockis är en toppen kille! Han har ett underbart temperament som man bara kan gilla. Han är lugn av sig och gillar att upptäcka nya saker. Han är lika mysig, om inte mer än sin bror dock har folk svårare att lägga märka till honom då hans brorsa tar det mesta av platsen - men tar du dig bara tid att lägga märke till honom så går det inte annat än att älska honom! Han är lugnare än sin spralliga brorsa och sitter gärna långa stunder och myser, men ändå så får han sina rus och springer runt i ren glädje. Jag tror han kommer bli en bra hoppkanin, han har minst lika stor chans på hoppbanorna som sin bror med sitt temperament och sin slanka kropp.
E: Wiggo (från Dragongårdens Kaniner)
U: Zig Zag
Mer info om dom finns på min hemsida!
Mejla mig på Kulingenskaniner@telia.com eller PM:a
Ungarna finns i Stockholm
Holiday tingad
Tjockis är tingad, ist för Holiday
Status:
Time of your life Tingad
Holiday Till salu
Putt för sötnosen!
Tycker att du borde lägga upp den på Kaninhoppning.ifokus :)
Du bor i stockholm va?:) Kanske skulle få kunna träffa holiday någon dag?:D Den där bilden du visar jag kan inte slita mig i från den!:O Helt underbar:) är intresserad av honom och när jag såg att han va tingat stannade mitt hjärta upp..
#4 ja, jag bor i stockholm, PM:a eller mejla, jag vill gärna veta lite mer om dig och dina kaniner och så:)
#5 okej, PM:ar dig då:)
#6 svarat
Tjockis är nu såld
Jag har 3 intresserade av Kaka (ev.tingad)
#8 Hoppas att han får det bra!
#9 det hoppas jag också;)<3