(S) Håkan m.fl.
Nu har jag tre kaninungar till salu kvar, trodde jag hade köpare till dom men det hade jag tydligen inte… Iallafall så är det en hane och två honor av rasen vit lant. Födda 16 maj, 11v nu. Båda föräldrarna har stamtavla och mamman är reggad på 95p. Det är min första och antagligen sista kull men bakom den så har jag drygt tio års kaninvana. Ungarna är,
Håkan, en modig liten busunge som är grymt nyfiken, ska utforska allt :) testar gärna gränser men är väldigt snäll.
Hilda, Hilldur och Hillevi är tre tjejer, grannen ska ha en men jag vet inte vilken så två är till salu, dom är ganska lika i personlighet, kanske Hilda är lite försiktigare. Dom är väldigt gulliga med varandra, slickar på varandra osv. så skulle vara bra om dom köptes tillsammans.
Från början var det nio ungar, fick ta bort en men Hermiåne har varit en jätteduktig mamma.
Jag vet att vit lant inte är ngn stor favorit härinne men värt ett försök då jag måste bli av med iallafall Håkan som sitter i en bur som är för liten för en fullvuxen vit lant. Priset är 200kr. Stamtavla går att fixa, med benring isåfall. Finns i västra götaland, utanför alingsås.
Håkan

Gud vilka charmtroll, Lycka till!
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

supersöta, hoppas du hittar bra hem åt dem!
Å, jag som tycker Vit lant är en så fin ras, fy på dig för att du visar såna här bilder!;)
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
vit lant är en underbar ras,iallafall på bild
Tyvärr har jag tillräkligt med kaniner men lycka till med försäljning :)
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

Hehe, tack :), vit lant(iallafall mina) är underbara i personligheten oxå ;)
Men svåra att hitta köpare till :/

putt :)
Håkan & Hilda <3 :*
alla är super fina, hoppas du hittar bra hem åt dom :)
Så charmiga
♥
Gud så vackra!
Verkligen otroligt fina!=)

tack :)