Vad har hänt?
Hej!
Blixten slog ner i våran dator, så jag har inte kunnat vara inne på datorn på ett tag.
Och nu när jag kommer tillbaka hittar jag trådar med folk som är missnöjda över medarbetare/sajtvärden och Medarbetare som avgår, folk tjafsas osv.
Vad har hänt?!
Jag har hängt här ett tag (blev dock medlem först nu den här månaden) och visst, vi har mycket barn/ungdomar här på kif, till skillnad från andra iFokus sidor… Men det har aldrig kännts som ett problem, tycker iaf jag. Medarbetarna och sajtvärden har tagit bort onödiga inlägg och försökt underlätta för medlemmarna och medlemmarna har försökt ge tillbaka.
Men nu så känns det som alla har gått över styr!
Vad har igentligen hänt, jag fattar inget!
Ge kritik och allt vad nu som ni vill säga, jag vill bara fatta vad som händer:O
ps. jag tycker det är synd att medlemmar har lämnat sidan! Bara för att folk inte kan uppföra sig…
Jag hoppas någon svarar, då jag verkligen försöker förstå vad som händer, läser runt och alla verkar tjafsa?….
jag vet inte heller vad det är som händer :s
Jag förstår inte heller!
Make pasta, not war.
För att göra en lång historia kort var det en medlemm som skrev ett inlägg och hackade på medarbetarna och sajtvärden för att det "inte skötte sitt jobb" och att det bara "låste trådar hela tiden och får en massa fördelar som Medarbetare och Sajtvärd, de får göra vad de vill" ungefär. Ett stort bråk blev det ju, mellan de som höll med och de som tyckte tvärt emot (som jag). MajaL och BonnieL har valt att avgå eftersom de tog väldigt illa upp och inte fick någon cred för sitt arbete, kan man äga. Hoppas du förstod utan att det blev alltför krångligt, ska försöka leta upp tråden som medlemmen startade.
Vänliga Hälsningar Lina
Här är inlägget.
Vänliga Hälsningar Lina