Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1299 ggr
Rebiz
0

Himlen är öppen!

Det bara öser ner regn över Umeå just nu. Fick skynda mig springa ut med ett paraply och ta in Hera och Dior som var i sina hagar. Dom hade redan blivit blöta och dom kröp såå nöjt upp mot halsen och värmde sig när jag plockade upp dom. ^^

Så inatt får dom bo inne, mina sötisar! :)

Spöregnar det hos er nu också?

Friheten
0

Molnfritt i karlskoga :)   härligt ljumet :)

Sweetienin
0

Har har solen varit framme hela eftermiddagen. Så härligt. Nu är det molnfritt men solen håller på att gå ner. =)
I morse spöregnade det. Så jag kutade ut till kaninerna när jag vaknade och fixade vatten och hö :)

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

Rebiz
0

#1: Härligt :)

#2: haha okej, här har det regnat och varit molnigt hela dagen!

[Nalle-]
0

Oh ja! Bor ju bara 2 mil utanför så nog regnar det här också. Och det verkar aldrig vilja sluta :o

Sweetienin
0

#3 Det är så tråkigt när kaninerna måste sitta inne i burarna hela dagarna bara för att det regnar. Men man får ha dom ute extra mycket när vädret tillåter :D

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

Inaarah
0

Här har varit regn, sol, moln osv hela dagen, men framåt eftermiddagen klarnade det upp och blev fint. Nu tittar dock moln fram igen. :(

Horisonten
0

Här (utanför Helsingborg i Skåne) är det svalt och en fin kväll som snart övergår till mörk natt utan regn :)

emms
0

Finfint väder hela dagen här i Varberg :D

Dock har kaninerna inte fått vara ute (känner mig elak :() Hade sån träningsvärk och sjukt ont i magen/ryggen ;) Ni tjejer fattar xD Så satt i sängen och läste hela förmiddagen sen på eftermiddagen så skulle jag på ridning så hann inte idag :( Men imorgon ska dom få komma ut!

Emma

alwiz
0

Här regnar det som bara den! Sprang precis ut med paraply och stövlar för att ge pilot lite kvällsmat ;P

Johanna-Larsson
0

Regn här också! :(

Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!

Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~

spiritedaway
0

I luleå är det inte så vackert väder ikväll :P

[Nalle-]
0

Idag har det däremot varit superfint väder :D Hade suttit ute med Yuki större delen av dagen om jag inte jobbat, haha.

ulanea
0

I Spanien (Malgrat de Mar) ÖSER regnet ner xD! Haha, lyckad semester -.-''. Nej men, det har vart soligt ett tag nu:)

Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)

Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com

Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !

kaningodis
0

Det har öst ner regn + åskat lite men nu så är det fint dock så är det blött och lerigt!

Kastanjegårdens Kaniner

Inaarah
0

Och här har solen varit framme hela dagen förutom nu när moln drar in!

Nickel
0

Inatt regnade det jättemkt här med, i malmö  och åskade och blixtrade. Jah var såklart ute just då.. Sen har jag varit av med min mobil idag så var helt rädd att jag hade tappat den ute ngnstans i regnet, men det hade jag iaf inte :)

Inaarah
0

Idag öser det ner regn här med, så Chica får sitta inne tills det dragit över, eller komma ut en kortis alt. gå i selen en sväng.. :(

hugoochip
0

Just nu är det mulet här, hoppas solen tittar fram sen:D

emms
0

Här har det regnat hela dagen! Nu är det dock uppehåll! :) Synd om kaninerna :( Ingen vill vara ute i ösregn, det får dom inte heller, :P

Emma

hjartelyckanskaniner
0

Det har öst ner hela dagen här :( tänkte börja måla kaninhuset och sätta upp reglar imorgon men det går inte när det öser ner.

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Nickel
0

#20 Haha, har det? :o Här har det varit jättevarmt och soligt. Såå långt ifrån varandra bor vi ju ändå inte, hihi, så konstigt ;)

hjartelyckanskaniner
0

#21 jupp, det har det;) jag såg ut som en dränkt katt när jag skulle ut till kaninerna! Haha, jag skulle vilja se Tosca i detta vädret x) slickad frilla :-* hon skulle blivit jättesmal:P sen får hon afrofrilla:P

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/