Hon slickar mig
Oh herre gud! Min kaninunge på 7v sitter hon slickar mig för fullt!! Varför gör hon det? Inte en gång bara, utan mycket! :O
Man blir helt varm :)<3
Hon tycker om dig.
Känns som att hon tvättar mig xD
Så gör min flicka på 5 månader också :) det är helt enkelt för att hon gillar dig ^^ min Agda slickar bara på mig och ingen annan xD
hihi, dom är ju så goa :D
alla kaniner gör de :s
#5 Nej, alla kaniner gör inte det. Jag har 5 stycken varav bara två gör det. Den ena av dem är reserverad mot främlingar, men familjen går bra. Dock så slickar han BARA på mig o jag är den enda som kan göra precis hur som helst med honom o har pysslat med honom mest. Så jag är övertygad om att kaniner slickar för att de gillar en..
#5 Nej jag har bara en kanin av 5 som slickas. En annan har slickats innan han blev superhanig. 2 av dom har aldrig gjort det och Muffin som är en av dom tamaste gör det inte ;) Han slickar dock rakt ut i luften när man klappar honom xD
Emma
#5 Nej alla kaniner gör inte det, av alla dem jag har haft, minns jag bara 1-2 st som har gjort det. Så långt ifrån alla som gör det :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#6 Mina kaniner har alltid varit tama och gillat mig, men dem har inte slickat för det? Min syrras förra kanin slickade på typ de flesta, så tror inte det är för att dem gillar en. Eftersom inte många kaniner slickar på händerna osv skulle dem kaninerna inte gilla sina ägare då?

Så sött, hon tycker om dig! :) Så gjorde min lille pojk när han var liten också, hela, hela tiden. Då trodde jag att det var för saltet. Men nu slickar han bara på mig om jag sticker till ett finger eller så x)
Favvis, min ena hane, slickade mig jättemkt förut, nu är han mkt hanigare ;)

#5 alla kaniner slickar inte :P jag har 4 kaniner och min äldsta hane på 2 år slickar mig för fullt! Det är BARA han som slickar :P
#Alla här kaniner gillar salta händer så om ni har haft handcreme eller något liknande så kan det också har varit därför.
#5 Neej, alla slickar inte ingen av våra kaniner gör det!
M.v.h. Louise
Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!

jag har haft 6 kaniner å alla har slickats å min kompis som har 3 kaniner slickas också :p
Det är bara hon av alla kaniner jag har som gör det :p
Det är säkert individuellt. Jag har haft flera hundar t.ex. De visar ju på olika sätt att de tycker om en. En del kommer nog bara inte på att de kan slickas tror jag, men är övertygad om att de kaniner som gör det, gör det för att de trivs o gillar personen..

Min ena hona har typ slick-mani, hon brukar sitta och slicka på gallret eller så ligger hon och slickar på golvet, hon ska verkligen slicka på allting :S
Men det är verkligen gulligt när en kanin slickar på en för att dom gillar en :)
Är inte denna tråden i fel kategori? Minneslunden är till dem som vill skriva om kaniner som gått bort?
Vad mysigt, kaninen gillar dig! :)
dock tror jag inte dom kaniner som inte slickar inte gillar än utan att dom bara helt enkelt inte slickar. Några kaniner slickar ju också för saltets skull :P

Va gulligt :D Så gör min 13 veckors bebis också :D Hon slickar jätte mkt och tp rusade upp till mig och slickade mig i ansiktet :D :P

jaa så sött!
Min förra han-kanin (som vi räddade från "gatan") slickades hela tiden! Han bara skuttade fram och började slicka en! Kläderna, armarna, benen, ansiktet och tja, överallt! Buren också! x) Världens mys! Men mina 2 honor jag har nu slickas bara någon enstaka gång… (Min ena slickar jättemycke på en kofta jag har! xD)
Kaniner älskar salt och vi har oftast det på händerna från handcreme och sånt.
M.v.h. Louise
Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!

#23 om dom slickar på fler ställen än händerna så är det väl inte handcreme….x)
#19 Oj det måste vi missat! Placerar genast gruppen i rätt kategori.
Min ena kanin slickar mig på handen ibland men oftast på kläderna. Och en av mina hanar slickar mig alltid på näsan men ingen annan stans.
En del slickar för att de är salt.
En del för att de tycker de är mysigt och fått de som en vana.
En del för att de tycker om en.
Men de betyder inte alls att bara för kaninen inte slickar på en så tycker den inte om en, tycker de är mysigt eller smakar gott. En del gör bara inte det helt enkelt 
TS vad sött! :D
#19 jo jag vet, jag märkte det förut och visste inte vad jag skulle göra. Jag var inne och checkade lite på minneslunden då hon började slicka på mig och ville dela med det och då råkade det hamna på fel, förlåt 
#23 Fast konstigt att kläderna är salta och har handcreme på sig ;) Dexter slickar bara när vi myser så han gör det inte för saktet ;D Och han slickar där han ligger, byxor, benet, armen, handen, ansiktet ;)
Emma
#28 samma här med min :)