Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1271 ggr
Lybingen
0

It's killing me...

Min kaninhona Chanel och hennes ungar är borta nu… Det är så jävla hemskt och det är ju mitt fel alltihop :'(.. Ja det var svårare än jag trodde och tanken på när hon satt tryckt i hörnet i lådan med sina ungar diandes under henne är smärtsam som få. Kommer ta ett bra tag innan jag kommer över detta! Och det enda som fanns i mina tankar igår natt. Vila i Frid Chanel & dina vackra ungar. En vit med blåa ögon, en svart och en ljusgrå! Saknar er massor och att inte kunna ta upp er i soffan is killing pain just nu…

Älskar er och hoppas ni har det mycket bättre nu alla tillsammans! <3

[Chamisia]
0

Men oj vad har hänt..?

:/

Fridaaaa
0

Vad har häntRynkar på näsan

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Rebiz
0

Låter inge kul alls, vad hände? :(

SuperLivis
0

R.I.P :(

Mumsing
0

:'( vad hände? :/

pigelina
0

Vila i frid Kaninerna Gråter

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

julia-saga
0

Om man får fråga, vad hände? Rynkar på näsan

Ponnykanin
0

Vad hände :(

#mce_temp_url#

Make pasta, not war.

Lybingen
0

oj många frågor om vad som hände, såhär var det:

Många kaniner har jag haft genom tiderna, och på senare år har intresset avtappats, och min mamma tog över alla mina kaniner. Och det började i våras då min älskade Gucci dog på djursjukhuset, och det kom som en chock för ena dagen var han frisk och den andra så satt han och kunde knappt andas utan det lät som nån satte på en dammsugare varje gång han andades in, och dom sa att det säkert bara var något som täppte till men det visade sig senare vara tarmarna det var fel på som senare ledde till lungkollaps?. Dom gav han dropp och antibiotika och röntgade och försökte operera o jag tackar gud för att jag försäkrade honom!

men han dog, och vi köpte en till kanin och skulle kastrera honom och dagen efter kastrationen dog vår lille baby, 3 månader gammal :(

Och sen köpte vi en hona och en hane, och vi hade en hona sedan tidigare, och för att inte riskera att hanen dog skulle vi vänta lite bara med att kastrera, och sen en dag kom 4 ungar och alla fick panik, fanns ingen plats i lilla lägenheten, och honan blev galen mot hanen som inte kunde va i en annan bur, och honan blev dräktig igen. Vi föröskte hitta hem till ungarna, men det gick inte och tiden var knapp, så en dag tog vi en kartong, la i honan och hennes 4 ungar (+dom hon skulle föda) åkte upp till djursjukhuset och tog farväl. Satt och klappade alla in till sista stund, men jag såg inte ett annat alternativ….

Den gamla honan lever nu med den kastrerade hanen. RIP Chanel

Rebiz
0

#9: Usch vad tråkigt :(

Loverabbits
0

#9 Vad tråkigt! Men hade ni inte honan och hanen i olika burar eftersom han var okastrerad?

Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com Hjärta

Luckyt5
0

R.I.P :(

/ Tilda