(Uthyres) Min älskade Ernst
Jag ska flytta till Danmark för att börja plugga och kan tyvärr inte ta med mig min hermelinkille nu i början. Så har därför bestämt mig för att hyra ut honom, då jag inte har hjärta att sälja honom. Mat medföljer.
Ernst är en white svart hermelin med stamtavla, 4 månader gammal, otroligt charmig och får allas hjärtan att banka lite extra:) Endast till vana kaninägare.
Skriv gärna en rad om vem du är och vad du kan erbjuda, så hör jag av mig:)
OBS! Bor i Luleå.

Vilken uppfödare kommer han ifrån?

Maria & Patrick som äger Svenmarkens kaningård :)
Hur länge kommer du behöva hjälp? :)
Har själv 3 hermeliner , haft totalt 5 kaniner sedan 2005 tror jag.
Jag är 16år och bor i Umeå så jag kanske skulle kunna hjälpa, men då måste jag prata med mina föräldrar om det isåfall :)
Han var riktigt söt!

Jag har ingen aning faktiskt, kommer att söka egen lägenhet aktivt men jag antar att det tar några månader innan jag hittar någonting. Men fram till jul i alla fall… (huuuh, ernst ernst ernst….)
Ja han är en riktig sockerbit! :D Bor kaninerna ute eller inne hos dig? :)
#5: Dom bor ju ute dygnet runt nu under sommarhalvåret, sedan flyttar dom in i garaget där temperaturen ligger kring +10grader. Och det är bra luft där osv (annars skulle jag ju inte ha mina kaniner där ;) )
Men har du någon bur? För jag har bara en 2-fackare och en innebur som jag behöver till mina kaniner.

Det ska ev. gå att ordna, jag får kolla upp! Du kan ju höra med dina föräldrar också lite under tiden:)
#7: Ja, jag ska höra med om vad dom säger ^^
Supersöt är han! (: Kan tyvärr inte hjälpa till då jag bor i Borås så det blir ju en rejäl bit att åka.
Mvh Linnéa
Hagalund´s kaniner - uppfödning av dvärgvädur, teddylöwen & dvärgvädur rex
www.hagalundskaniner.weebly.com
Tyvärr, min mamma är heeelt emot det "bara 3 kaniner" säger hon >.<

#9 Och ännu sötare i verkligheten är han! ;D
#10 Okej, det var ju tråkigt :( Men jag är glad att du ville hjälpa till!
#11: Hoppas verkligen du hittar någon annan som kan hjälpa dig! :)