Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1324 ggr
laait
0

(Uthyres) Min älskade Ernst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska flytta till Danmark för att börja plugga och kan tyvärr inte ta med mig min hermelinkille nu i början. Så har därför bestämt mig för att hyra ut honom, då jag inte har hjärta att sälja honom. Mat medföljer.

Ernst är en white svart hermelin med stamtavla, 4 månader gammal, otroligt charmig och får allas hjärtan att banka lite extra:) Endast till vana kaninägare.

Skriv gärna en rad om vem du är och vad du kan erbjuda, så hör jag av mig:)

OBS! Bor i Luleå.

laait
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till bild:)

[aammE]
0

Vilken uppfödare kommer han ifrån?

laait
0

Maria & Patrick som äger Svenmarkens kaningård :)

Rebiz
0

Hur länge kommer du behöva hjälp? :)

Har själv 3 hermeliner , haft totalt 5 kaniner sedan 2005 tror jag.

Jag är 16år och bor i Umeå så jag kanske skulle kunna hjälpa, men då måste jag prata med mina föräldrar om det isåfall :)
Han var riktigt söt!

laait
0

Jag har ingen aning faktiskt, kommer att söka egen lägenhet aktivt men jag antar att det tar några månader innan jag hittar någonting. Men fram till jul i alla fall… (huuuh, ernst ernst ernst….)

Ja han är en riktig sockerbit! :D Bor kaninerna ute eller inne hos dig? :)

Rebiz
0

#5: Dom bor ju ute dygnet runt nu under sommarhalvåret, sedan flyttar dom in i garaget där temperaturen ligger kring +10grader. Och det är bra luft där osv (annars skulle jag ju inte ha mina kaniner där ;) )

Men har du någon bur? För jag har bara en 2-fackare och en innebur som jag behöver till mina kaniner.

laait
0

Det ska ev. gå att ordna, jag får kolla upp! Du kan ju höra med dina föräldrar också lite under tiden:)

Rebiz
0

#7: Ja, jag ska höra med om vad dom säger ^^

Hagalundskaniner
0

Supersöt är han! (: Kan tyvärr inte hjälpa till då jag bor i Borås så det blir ju en rejäl bit att åka.

Mvh Linnéa

Hagalund´s kaniner - uppfödning av dvärgvädur, teddylöwen & dvärgvädur rex
www.hagalundskaniner.weebly.com

Rebiz
0

Tyvärr, min mamma är heeelt emot det "bara 3 kaniner" säger hon >.<

laait
0

#9 Och ännu sötare i verkligheten är han! ;D

#10 Okej, det var ju tråkigt :( Men jag är glad att du ville hjälpa till!

Rebiz
0

#11: Hoppas verkligen du hittar någon annan som kan hjälpa dig! :)