Toa-lätt?
Hur tycker ni som använder toa-lätt att det fungerar? Jag har alltid haft vanligt spån i mina kaniners toalättlåda men nu vill jag byta. har hört att det suger bättre och luktar mindre, är det sant? Om ni har andra tips? så skriv gärna! ;)
Jag hade toalätt innan (i hela buren då), men jag tyckte att buren såg så himla tråkig ut ;)
Men jag tycker att det fungerar bra, :)

Jag har toa-lätt i lådan och tycker det funkar jättebra, och luktar inte jätte mycket, bara när man byter och den är överfull:)
Jag tycker att det är väldigt bra, använder det till mina teddysar. Det har en bra uppsugningsförmåga och tycker inte att det luktar. =)

Jag har toa-lätt i toalådorna, det funkar bra och luktar inte så mycket, sen är det positivt också för det fastnar inte i deras päls :)
Tack så mycket! :D
Jag har toa-lätt i toa lådan och jag tycker det fungerar bra. Dock tycker jag att själva ströt har en ganska otrevlig lukt så när jag hade innekanin var jag inte supernöjd, men det funkade bra ändå :)
Jag tycker det är bättre eftersom det inte fastnar i kaninens päls och därför blir det inte så smutsigt i övriga lägenheten eftersom man inte kan dra runt spån på samma sätt.
Förut hittade jag alltid spån i kläderna som skavde :P
Fast visst luktar det. Jag brukar tömma toan genom att ta upp bajs och blött med en leksaksspade och lägger det i en hundbajspåse som jag knyter igen och slänger i sopkorgen i kaninens rum. Så ibland kan det lukta rätt äckligt när jag blivit lat och inte tömt sopkorgen.
Men håller man efter och gör rent varje dag och i mitt fall, slänger hundbajspåsarna varje dag så luktar det inte alls mycket.
Tycker det fungerar jättebra. Tycker det tar bort lukten väldigt bra. Enda gångerna jag tycker man känner nån lukt är när man byter i lådan.