Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1719 ggr
[Nallegardenskaniner]
0

Kaninträff Umeå

Nu planerar Jag & Nadja (Nalle-)

Om vi ska ha Kaninträff i Umeå ;)

då det inte blev något av förut när Malin,Malin & Ida planerade sista gången pg.a det dåliga vädret.

Vilka vill komma isåfall?

Vi har valt ut några datum som funkar för oss bäst. finns det inget datum som funkar för många väljer vi såklart nytt. och det går ju alltid att ha träffar någon/ra gånger ca 2. om det bara funkar ett datum för vissa och ett för andra ;)

Här kommer iallafall datumen:

Tisdag 22/6

Lördag 26/6

Söndag 27/6

Måndag 28/6

Funkar något av dom för er?

och vilka skulle vilja komma? :)

skriv isåfall till exempel

22/6

Nallegardenskaniner - Nalle, Ina, Puzzel(ev)

alltså erat användar namn, och kaninerna ni kommer isåfall ta med :)

och funkar inget av Datumen vi valt ut välj då ett helt eget men det måste vara i Juni.

Lite info om Tid & Var det kommer vara.

Plats: Hedlunda parken

Tid: 12:00 - 16:00

Självklart får man komma Senare och fara hem tidigare om man vill. ;)

Det är tiden Jag & Nadja kommer vara där och fara hem.

Det vi kommer göra är väll Hoppa, Prata kanin, Fika, och ha mysig med kaninerna och alla :)

malinroth
0

Jag jobbar 22a 27e och 28e. 26e kan jag nog inte heller då jag mest troligt är borta över midsommar. Skulle dock eventuellt kunna komma 28e då jag jobbar 21-06 fast då är det lite tidigt att vara uppe före 12, men vi får se. Ingen som vill träffas typ nu på söndag om vädret tillåter? :)

[Nallegardenskaniner]
0

#1 nu på söndag går ej för mig :P då jag ska på hundutställning x)

Du har inget förslag på datum typ om du kan nästa helg eller något :)?

malinroth
0

#2 vart är det utställning? :)  Nästa vecka kan jag onsdag och söndag…

[Nallegardenskaniner]
0

#3 Vännäs :)

Okey ;) okej.. det går för mig med tror jag :).

men vi kan ju ta 1 Kaninträff på Onsdag eller söndag och en lite senare.. :)  Får bara hoppas det kommer lite mer än bara Du. Jag. Nadja. dock tror jag en som köpte Angora kaniner av mig också kanske kan komma.. :)

[Nallegardenskaniner]
0

#3 Vännäs :)

Okey ;) okej.. det går för mig med tror jag :).

men vi kan ju ta 1 Kaninträff på Onsdag eller söndag och en lite senare.. :)  Får bara hoppas det kommer lite mer än bara Du. Jag. Nadja. dock tror jag en som köpte Angora kaniner av mig också kanske kan komma.. :)

poesi
0

Åh, jag och Malin är i Kiruna alla de där datumen.. Men jag kan i princip varje dag nästa vecka om det är fler som kan då. (: Attans att du inte kan nu på söndag Angelica, annars hade vi kanske kunnat träffas då. =)

Rebiz
0

Är i Grekland ;/

[Nallegardenskaniner]
0

#6 men huvva ;)..

ja det är verkligen osis att jag inte kan :/ men har lovat några att ställa deras vovve som dom köpte av oss så kan som inte slingra mig ut nu haha (a)0

Onsdag den 16 Juni

Hur många kan då :]? den är tyvär den enda jag kan x]

#6 - #7 kan ni (A)?

poesi
0

#8 Jag tror att jag ev. kan då. Åker till Övik den 18e och sen när jag varit där i några dagar åker jag och Malin till Kiruna, så det beror på om jag har en del att fixa innan dess. Men antagligen kan jag & Malin då, om vi tar det kanske mellan 14-16.30 eller nått sånt, eller.. ni kan ju träffas längre om ni vill det men Malin jobbar kväll/natt så det är mellan om tiderna vi kan. :)

[Nallegardenskaniner]
0

#9 ja, :P  Nadja kunde tyvär inte komma :/ men kanske Måndag? då kan mest troligt nadja komma. ^^

poesi
0

#10 På måndag kan inte vi tyvärr. :/

[Nalle-]
0

#11, Vad tråkigt! :/

Usch, vad tråkigt det här blev. Hade helt glömt bort att jag är upptagen då och tyvärr så måste jag dit..

malinroth
0

Kan inte heller på måndag, jobbar 13-23 då. verkar vara svårt att hitta ett bra datum!

poesi
0

Jaa :( Men ni, jag & Malin funderar på att åka på hundutställningen imorrn, Malin, du kanske också vill följa? Vi ses kanske där en sväng då iaf. :)

malinroth
0

#14 ja det vill jag nog. tror jag.

malinroth
0

Tråkigt bara att de roligaste vovvarna var idag… Nån som vet om man måste ha vaccinationsintyg om man har med hund in på området? (hon är vaccinerad men har inget intyg från senaste gången :( )

Edit: Hittat nu och man måste ha det..

[Nalle-]
0

Jag ska då dit :) Roligt om vi kan ses en stund där!

Men ni kan väl träffas på Onsdag ändå annars? ^^'
Eller ska vi ta en senare träff i stället, även om vissa inte kan då..? ;(

[Nallegardenskaniner]
0

Torsdag och Tisdag nästa vecka kan jag ^^.. kan någon annan då?

malinroth
0

torsdag skulle kunna gå för mig för då börjar jag inte förrän 17..

[Nallegardenskaniner]
0

#19 Okej super.. :) får hoppas Ida o alla andra kan då me, så det inte bara blir du och jag som stirrar på varann haha (a)

[Nalle-]
0

Torsdag nästa vecka funkar för mig tror jag.. :)

[Nallegardenskaniner]
0

#21 Okeyy. men då blir det väll torsdag då? Hoppas Ida kan då.

då blir det alltså

Torsdag 17/6

Nallegardenskaniner - Ina, Nalle, Melva, Algot, och om Puzzel kommit då. 

Nalle-  - Taigaro (?)

malinroth - Knut (?)

Någon mer? :)

[Nalle-]
0

Hoppas verkligen att fler kan! :)
Annars får det väl bli en miniträff ^^ Hur är det med dom som köpt dina angoror Angelica? Kommer dom?

[Nallegardenskaniner]
0

#23 Jag vet som inte, ska höra med dom hehe (a) haha om det blir på torsdag kommer Puzzel hem ev samma dag ^^

[Nalle-]
0

Puttar :)

poesi
0

Jag tycker att vi kör träffen på torsdag. =)
Hoppas att nån mer kan komma :)

poesi
0

Eller. Jag & Malin kom just på att vi inte kan komma på torsdag. :(

[Nalle-]
0

#27, Men nej! :( Angelica kanske inte kunde komma heller..

[Nallegardenskaniner]
0

Jag kan ju inte heller komma :/ Men på fredag har vi tänkt ha en annan.. synd bara att Ida & Malin inte kan då heller :(

malinroth
0

Verkar inte bli nån träff alls…
#29 Vad hade ni tänkt ha på fredag? och vem?

[Nallegardenskaniner]
0

#30 Japp vi tänkte ha på fredag istället, på hedlunda parken om vädret är bra ^^

Fatma
0

#31 Denna fredag?

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

[Nallegardenskaniner]
0

#32 Precis, dagen efter dagen vi hade tänkt.. x)

Fyll i den hära om ni kan/tänkt komma ^^

Fredag 18/6

Nallegardenskaniner - Puzzel, Nalle, Ina ev. Algot,Melva (om dom inte hunnit bli sålda .)

ev(?) Nalle-  - Taigaro (?)

Fatma
0

Fredag 18/6

Nallegardenskaniner - Puzzel, Nalle, Ina ev. Algot,Melva (om dom inte hunnit bli sålda .)

ev(?) Nalle-  - Taigaro (?)

Troligvis Fatma - Nessie(om personen ska köpa henne) annars själv.

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

[Nalle-]
0

Tyvärr blir det nog ingenting på fredag heller, då det troligtvis kommer regna på fredag… Och även om det inte regnar på fredag så kommer det nog regna på torsdag kväll och då hinner gräset inte torka till fredag :/…

malinroth
0

Kan nog inte på fredag tror jag.

[Nalle-]
0

Då måste det alltså bli nästa vecka någon gång? Om inte Lördag eller Söndag.

[Nallegardenskaniner]
0

Vilka skulle kunna komma om det blir någon gång i veckan x)?

Annars får vi väll ta början på Juli om Nadja kan då^^..

malinroth
0

Jag kan inte den här veckan alls. Enda möjlighet skulle vara imorgon efter 18 men de är ju roligare att träffas tidigare på dagen.

NaimaG
0

Vart ligger Hedlundaparken?

malinroth
0

Det ligger väst på stan, vid nolia. Eller dragonskolan kanske du vet vart den är? Ligger precis mittemot den också.

NaimaG
0

#41 Aha samma plats som tidigare planerat.

[Nallegardenskaniner]
0

#39 kan du i Juli då :)?

malinroth
0

#42 jepp :)

#43 kanske, beror på när. 16e får jag semester och då far jag iväg till Lycksele över helgen sen vet jag inte men det kan hnda att jag drar nånstans direkt efter det också. kanske före 16 men jag vet inte. är i juli tänkte du isf?

conejos
0

kan komma till umeå,bor ungefär 40 min bort.

Är det bestämt när det blir??

kanske Conejos-såfall tar jag med Tyfon och Freja

//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

www.sofieskaniner.weebly.com

www.tallstigenkaniner.blogg.se

[Nallegardenskaniner]
0

#44 jag tänkte typ.. 4-10 eller något ^^)

Vet inte riktigt när Nadja far till gbg .. x)

conejos
0

4 juli ska jag tävla

[Nalle-]
0

Jag åker till Gbg nästa vecka och kommer hem tidigt på morgonen 2:a Juli :) Dock kan jag inte 3:e Juli, ska på kaninhoppningskurs i Umeå då. Men när som helst efter det kan jag, fram till ungefär 16:e Juli tror jag.

[Nallegardenskaniner]
0

nä.. nu tycker jag vi borde fixa träffen! =D

vilka vill komma?

Kom med förslag när ni tycker träffen ska vara.

Rebiz
0

Vilka ska på  utställningen på Forslunda i september?=)

[Nallegardenskaniner]
0

Jag har inget att ställa ut längre! x] tänkte ställa min Angora men No No (a) han sålde jag..

Men inte omöjligt att jag kommer och kikar =)

hon som köpte han ska kanske ställa ut han.. :)

conejos
0

#50 Jag ska dit :)

Min lilla viltgrå hermelinhona ska ställas ut :)

[Nalle-]
0

Jag ska dit, helt klart! :D Kan ju inte ställa Yuki, men ska bli roligt att kika runt.

Men tycker vi borde ta och fixa en träff innan dess också. Kanske i augusti när skolorna har börjat igen? Är så svårt att hitta ett datum när alla kan på sommaren när alla är bortresta..

[Nallegardenskaniner]
0

#53 blir nog lite svårt för mig att gå någonstanns när skolorna börjat =( fast för mig är det ok om ni har då om fler kan då :)

conejos
0

# 50 och # 53 , då syns vi där :)

malinroth
0

Jag kommer också till utställningen om jag bara kan. :) Fast jag kommer inte ställa Knut för han ser förskräcklig ut i pälsen för tillfället, solbränd och fäller som en tok ;)

Rebiz
0

#56: Det som är det bra med vita kaniner, de blir inte solbrända ^^

poesi
0

Vi ska nog också på utställningen, dock ska inte vi heller ställa ut någon som vi först tänkte. :)

malinroth
0

#57 ja det är ju som praktiskt! ;) Dom blir ju däremot lättare skitig om tassarna och så, fast det är ju lite lättare att göra nåt åt :P

Rebiz
0

#59: Så sant, så sant x)

Kul att några ska på utställningen så man kan träffa varann ^^ Fast alla kanske inte vet hur alla ser ut… :P

[Nalle-]
0

Vi får väl säga någon plats och tid när vi kan träffas en stund och säga hej där borta tycker jag! :)

Kan man ta med kaniner även om de inte ska ställas ut? Brukar ni göra det?

[Nallegardenskaniner]
0

#61 jag har sett folk släpa på kaniner xP..  och jag tog ju med Guccen när han skulle säljas även om han inte ställdes ^^..

malinroth
0

#61 Jag brukar ha med Knut även när han inte ställs, vet också flera andra som har haft det och det går bara fint :)

[aammE]
0

Jag ska på utställningen. Glad

Fatma
0

Jag ska också dit! Glad

Mvh Fatima

NaimaG
0

Kommer det vara någon mer kaninträff i umeå framöver?

[Nallegardenskaniner]
0

#66 a, vi funderar på en =)

NaimaG
0

Säg till i så fall för då kanske jag kan ta med Molle.

[Nallegardenskaniner]
0

#68 okej! vi skriver ju här när vi ska ha det :)

[Nallegardenskaniner]
0

#68 men Jag eller Nadja kan skicka ett PM till dig när vi bestämt allt också ^^