Vilken teckning?
Wienertecknad.
Vänliga Hälsningar Lina
Han är madagaskar wienertecknad.
Madagaskar = färgen, wienertecknad = den vita teckningen.

Heter han Leo? :) Ursäkta, jag är inte så bra på pälsteckningar :P Om han heter Leo, så är det ett väldigt fint namn… :) Hehe, min förra kanin hette så nämlingen, han var världens finaste! Din ninis är också otroligt söt! :)
Men skulle inte denna teckning kunna styras av holländaranlaget, bara att teckningen blev helt fel?
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Denna är holländare madagaskar: http://kaninfarg.se/images/farg.hollandmadagaskar.jpg
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#4: Det skulle den kunna göra.
Men eftersom wienerteckning är såpass mycket vanligare gissar jag på det. =)
#6 Ja det har du rätt i ;)
Vad är kaninen för ras? :)

#7 Ärligt talat så vet jag inte… Jag köpte honom hos en helt vanlig person. Det var en annons i en tidning. Hon jag köpte honom av visste inte ens om det var en kille eller tjej, men det har jag kollat upp nu så det är okej! :D Jag har helt enkelt ingen aning. de enda raserna jag känner till är typ dvärgvädur och hermelin.

#3 Ja, han heter Leo. Jag håller med om att det är ett fint namn! Vad var din kanin för ras? :D

#9 Min Leo var dvärgvädur :D Din Leo då? :)

#9 Jag vet inte läs på #8