Nån som vill ?
.. ta hand om min buse under vecka 10 ? vi ska iväg och åka skidor och vet itne vad vi ska göra av lillpojken. har frågat på djuraffärer men det är i princip fullt överallt såhär runt sportlovstiden.
nån som vet någon annan som tar hand om djur i stockholmsområdet? annars får vi skicka iväg honom till min syrra och det är en bit att åka ..
// Matilda

Åh om jag bodde nära dig skulle jag tagit han men tyvär bor jag en bra bit ifrån..

#1 Okej ;/ kan lägga till att han är världens snällaste och mest sociala kanin i världen! :)

Hade såå gärna passat honom, men jag bor också för långt bort ;(
men finns det inte nått djurpensionat i närheten :D här där jag bor så kostar det ca 20 kr per natt. så en vecka bilr det 120 kr!! om det nu finns i sth, men det borde ju finnas ;D
Medarbetare på Hundar.ifokus

Jag bor i stockholmsområdet och kan ta hand om din kanin v 10, om du vill? Mina föräldrar sa att det var ok!

Har hittat hjälp på annat håll! Min syrra hjälper gärna till, även om det är en bit att åka .. ;)

Ok :)
Han var jättesöt, men jag bor i småland så det är ju en bit ifrån. Vet inte om jag skulle ha hunnit att ta hand om honom heller, men han var allt för sööt iafl!<3
Bra att din syster kunde ta honom, eller det var hon som skulle ta hand om den nu va?