Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 2355 ggr
Zanta
0

(K) Dvärgvädurshane

Hej!

Jag söker en blåögd hane av rasen dvärgvädur. Gärna wienertecknad men allt av intresse :)

Kaninen ska vara bettfelskontrollerad och inte ha några andra fel. H-bevis ska följa med.

Hör av er om ni tror att ni har hanen för mig! :D

Finns i Borås men kan åka en bit för att hämta. Mamma ska även åka till stockholm i veckan så hon kan hämta därifrån eller på vägen :)

Zanta
0

Puttar denna lite :)

[vretenskaniner]
0

Har endast en Lejonhuvad dvärgvädur, blåögd. Havana wienertecknad med h-bevis. :)

[BonnieL]
0

Kan vara bra att skriva vart du finns. =)

Zanta
0

#3 Smart :)

[vretenskaniner]
0

Uppsala ;)

[Wonderland]
0

jag har en kull men dvv nu och bor i Borås (: finns 1 vit rödögd och 2 wienertecknade (: dock vet jag inte könen på dom en

Zanta
0

Uppsala är tyvärr lite långt… och jag söker bara dvärgvädurar, men tack så jätte mycket för ditt svar och lycka till med uppfödningen! :)

Zanta
0

Ïngen som har? :)

[Wonderland]
0

jag skrev ju i #6 :p

Zanta
0

#9 Förlåt såg inte x) Ska kolla hemsidan :)

[Wonderland]
0

*10 heheh :P kolla nu, jag har lagt in bilder och så nu (: www.wonderlandskaniner.weebly.com

Zanta
0

aww vilka små sötnosar :3 Du är säker på ätt de kommer att få blåa ögon?

Hör gärna av dig när du vet kön på dem! :)

[Wonderland]
0

#12 ja nästan 100% :) japps ska höra av mig! Vilken är du intresserad av isånnafall (:? om det är en hane

Zanta
0

Ja gör det ;D Har du några fler bilder så att det blir lättare att bestämma? :) Men om en blir en hona och en blir en hane så vill jag ju såklart ha hanen :)

Zanta
0

Råkade sätta denna fel, skulle sitta under "köpes, säljes och transport"…. Kan någon Medarbetare vara snäll att flytta..? :)

Zanta
0

Ingen annan som tror sig ha någon passande? :)

lomsen
0

Jag har 2 ljust japantecknade wiener blåögda jättefina  dvärgvädurshanar på 8 veckor till helgen, jag ska till uppsla/S-holm 22-25 e juli, annars finns de i Jämtland om du kan fixa transport. Har en som ska frakta en hona till Motala på fredag!

Se min blocketannons, Jämtland eller min säljes här på kif

Ninni Landgren

Zanta
0

#17 är de renrasiga?

lomsen
0

#18 nej inte helt, deras mamma är dvv. ev hermelin och någon mer småras men jättefin och pappan är rexpälsad dvärvädur!

zezagena
0

Vit bö renrasig normalpälsad dvärgvädur, ringmärkt, 15 mån gammal. Om intress PM för mera info

Finns Sthlm

Peak303
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har 1 hane ur min kull mellan Dell(svart winertecknad oddeye, Bär på en massa färger) och Bentley(gulsvart japanmantlad) H-bevis kan fixas :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Zanta
0
#21 Okej. Jätte söt! :) Men då är han inte blåögd?
Peak303
0

#22, nä tyvärr inte :/

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Zanta
0

#23 okej =/ Tyvärr är det endast blåögda jag söker men han är jätte gullig och du kommer säkert hitta ett bra hem åt honom :)<3

Ida-M
0

Jag ska ev. ta en kull på min vit b.ö dvärgvädurshona nu till vintern :) men det kanske är för länge för dig att vänta?

Zanta
0

#25 Jo, det är nog tyvärr lite länge ;)

Ida-M
0

#25 Synd, annars bor jag inte alltför långt bort. Agda har verkligen superhärligt temprament, slickar på en hela tiden, ska gosa och är lagom busig :D

Zanta
0

#27 åå så mysig hon låter :3<3 Vill helst ha en som är leveransklar snarast så det hinner bli ungar till sommaren 2011 :)

Ida-M
0

#28 Okej, annars är det bara att höra av dig. Funderar på att para henne i december. Men månad är inte exakt bestämt än ^^ inte hane heller, men troligtvis Saras kanin Jeppe som också är vit b.ö :)

Zanta
0

Okej ;) Om det skulle bli aktuellt så hör jag av mig till dig :)

lomsen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Humle finns ännu kvar! Ensam i sin burRynkar på näsan

Zanta
0

#31 Han är jätte fin! Synd bara att han är blandras =/

Loverabbits
0

#32 Jag väntar på en kull som är beräknad den 14/8 mamman är svart/gul japan wienertacknad med blå ögon och pappan är svart brokad med bruna ögon så det kan komma wienertecknade ungar som har blåa ögon. Det är renrasiga dvärgvädurar.

Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com Hjärta

Zanta
0

#33 Va kul! Har du hemsida? :)

Loverabbits
0

#34 Nej, men om du vill kan jag skriva upp dig på kölista (inte bindande) men först får du ringa.

Zanta
0

#35 Okej! :) Ska jag ringa dig och säga att du ska skriva upp mig eller vad menar du?

Loverabbits
0

#36 Ja, om du är intresserad så kan jag skriva upp dig på en kölista. ;)

Zanta
0

#37 aa, gör det :)

Loverabbits
0

Har du numret?

Zanta
0

#39 Nej, det har jag inte… Skicka så ringer jag ;)

Loverabbits
0

#40 Kolla på (S) Dvärgvädurar av Loverabbits så finns telefonnumret där! Ringer du på en gång?