Dvärghare
Ååååå åååå ååå! Imorrn kväll ska vi iväg och kolla på en dvärghare! =))
Sen är det bara NinniH´s holländare som ska hit och sen lär jag sätta ett litet stopp ett tag, hihi!

Vad söt :D Jag älskar dvärgharar, dem har charmat mig totalt xD

Ja det är nå speciellt me de oxå!!! För att inte tala om dvärgharebebisar, finns nog inge sötare =)
#3: Nej, verkligen inte ;)

Såg en i Mora (Limholens Kaniner) igår som jag tänkte smuggla med mig… Ååååå!!!! Den var 8 veckor och bedårande toksöt!!
Dvärgharar som är så söta. =)
Förresten, när har du planerat att Dicken ska flytta hem till er då, Suzzie? ;)
#5: Säg inte så! Nu blev jag alldeles för sugen xD Kommer ihåg när jag hämtade hem Candy (iofs är hon dvärgharekorsning) hon var så sööt när hon mvar 8 veckor :D

När passar det er Ninni?! Det är möjligtvis inte så att ni ska en vända till Borlänge eller så inom en snar framtid!? =) Då hade man kunnat mötas upp där… Bara om ni har planer på att åka dit alltså! Längtar efter honom!!!

#7, kan inte rå för det! =) Dvärharar ser ut som små vuxna MINIkaniner när de är små! Jag blev oxå alldeles för sugen nu, jag kommer nog köpa lille Grandis imorrn =)
Fast ännu sötare var hon när hon var två veckor (sett bilder). Kisande små ögon och små små uppåtstående öron. Aww :D
Mig passar det bra vilken dag som helst! =) Det ärupp till dig när du kan. =) Tror inte vi ska till borlänge, vad jag vet, tyvärr.

hehe, tror du att du kan klara kaninstoppet? 

Nehej hon ska ju ha en blå jättebrutta också vettja!!!

Ja visst jäklar!!
Ja, efter den blå jättebruttan DÅ ska jag försöka sätta ett stopp! 

Lycka till med kaninstoppen Suzzie ;D

Jättefin! Fåse om du kommer hem med honom ikväll, Suzzie! ;)

Var och tittade på honom igår, MEN han följde inte med hem. Ska hämta honom i slutet på månaden så vi hinner fixa en ny bur… =)

Nämen, kom han inte med hem igår?? ;) Vad är han för färg..?

Näe! Jag var bra sugen på att få ta hem honom och sätta honom i en större bur men jag fick hålla i fingarna och vänta nån vecka eller så. Han är brun zobel…

Imorrn (27 feb) efter kl.11 ska vi hämta hem min dvärghare Grandis! Jippi! Ska bli härligt att låta honom få en större bur!! =)

Roligt Suzzie! Du vet väl vad du ska göra när du kommer hem? ^^,

Kan det vara bilder som måste visas!? Hihi ;o)

Rätt! Duktig flicka ;)

Kanon, då tänker vi lika där då! =) (Du är bara för härlig Kajsa!)

Klart vi tänker lika
Det var snälltsakt (
) du är också toppen!

Jäää, självklart! =) Åååå, Du är gullig Du! 
Jag föder upp dvärgharar (L) kommer att få en kull snart (L) nån som är intresserad? (A)

Henni-Chan, Du får gärna skicka bilder på Dina dvärgharar till mig, ifall man får för sig att köpa en liten av Dig sen! =)
Nu är det bara ca 2 timmar kvar tills jag ska hämta hem min lille kille! =)
Har inte så jättemånga bilder men jag kan se vad jag hittar ;)
Den till vänster (den första) är en Brun Zobel And White hona, heter Limholens Young Java
Den andra, till höger är en mycket mörk Brun Zobel och heter Skärbos Pandora
Damerna har förövrigt en Brun Zobel hane som heter Flying Fire! Han finns att låna i Avel!
Det är förmodligen Pandora som kommer få om ett par veckor.. Java ska upp och paras igen :P
Lägger även in bild på min lite större hardam :P En belgisk hare
Som förhoppningsvis föder denna vecka :P

Guuu va fina de var! Det är verkligen nåt speciellt med dvärgharar (och belgiska harar!)! Får se om min blivande dvärgharekille är "nåt att ha" för då vill jag nog gärna köpa en liten tjej av Dig sen om Pandora får småttingar, OM de nu inte är släkt me honom. Men det visar sig, bara jag får se hans stamtavla =) Tack för bilderna! Får gärna skicka fler på Pandora senare!! =)
Ok min mejl hittar du på min sida.. (här på kanin.ifokus.se) och det gäller alla andra som e intresserade av kaninungar i rasen Dvärghare. 

Sådär, nu är han hemma! =) Han heter Grand Danois i stamtavlan, hihi! =)
Kommer han från Silverkullen?

Anna Rud i Haninge har fött upp honom.

#35, jajemensan! Nåt Du vill berätta…?
Vilken färg? är han? 

Nej tänkte bara, såg han som liten, en riktigt söt sak!
Vad fin han blivit!

Vilken sötnos du har fått tag på ^^

Åh vad sööt han är!! Han är 5 dagar äldre än Hampus ;)
#43: Och fyra dagar äldre än Candy ;)

#44 Hahha :D
Jo söt var han och absolut inte lika mörk som min brutta xD

Ja han är bra söt den lille sparven! =)
Fick mail från Anna (uppfödaren) för ett tag sen så det var himla kul! =)

Hur är han annars då? :)

Ja vad ska man säga!? Han har varit jäkligt sprattlig… Pinkat ner mig har han gjort… Grävt som om han skulle ner till Kina har han oxå gjort… Men annars är han trevlig =) Ska strax ut och ge honom lite kvällsmat, kanske blir nån mer bild tagen då ;o)

Hehee ;) Joo råka ta en bild på han ;D

Åh vilken fin och glansig päls *drömmer om att ta på*