Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1767 ggr
annaelfie
0

Vilken kaninras är du?

Snodde denna kuling från Hundar iFokus ;);)

Om du skulle beskriva dig genom en kaninras, vilken skulle det vara och varför? Utseende mässigt och/eller personlighetsmässigt. Man får välja mellan alla raser, stora som små! :D:D

Emelie
0

Hare helt klart! ;) Överenergisk och lite smått aggressiv HAHHA. Men jag är bara hare hemma. Ute bland folk är jag nog en lejonhuvad!

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[vretenskaniner]
0

Jag skulle nog vara en rex dvärgvädur, en knubbig en (a')

Jag är väldigt snäll, och ödmjuk! Men är ändå jävligt envis ;)

Tarja
0

Jag tror faktiskt att det skulle vara teddyväduren, då jag också har långt, tjockt hår Tungan ute Och kanske hermelin haha.

teddybaby
0

Lite svårt att säga eftersom att det är så många raser jag inte har haft äran att träffa på. Men det finns ju helt klart en anledning till varför jag föredrar teddyvädurar så starkt.

Jag är en lugn person, är väldigt intresserad av andra människor och vill alltid gott. Och så har jag väldigt tjockt med hår på huvudet, så då kanske jag är mer teddyvädur än vanlig dvärgvädur. Haha! Oskyldig Jag är inte heller sportig, så jag lämpas inte som hoppkanin. Flört

annaelfie
0

jag skulle helt klart vara en stor mulling fransk vädur. inte för att jag är stor eller så men jag känner mig ofta rätt lat och liksom gosig av mig

Brownie
0

En blandning mellan dvärgvädur och lejonhuvad kanske? :D Jag är oftast snäll (A) och sällskaplig så därav dvärgvädur,men sedan är jag ganska aktiv och hyper, så en hoppkanin som lejonhuvad :D:D

Katti
0

Dvärgvädur! Orädd, nyfiken och har lätt för att gå upp i vikt Flört.

emms
0

Lat och mysig som en frasse ;) dock är jag kort, men till personligheten :)

Emma

Sweetienin
0

Jag måste nog säja att jag är en blandning av hermelin och holländare. Jag är väldigt blyg och lite tillbakadragen. Men jag är ändå snäll som en holländare och väldigt glad och sprallig. Positiv till det mesta. Ja, det enda som skiljer sig är ju då förstås storleken ;)

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

hjartelyckanskaniner
0

Skulle nog vara Dvärgvädur ute och Vädurskorsning hemma.

Ganska lugn av mig men är väll lite små korkad och har tunt hår^^ hemma är jag likadan men mer fart i en och kan lätt strödda upp mig.

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Friheten
0

Dålig på raser så hjälp mig. Överenergisk. Äventyrlig. Lätt aggressiv. Kvick tänkt.

Sweetienin
0

#11 Överenergisk och kvicktänkt så tänker jag på en hoppkanin typ =P

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

[Agneslundin]
0

jag är lite tillbaka dragen men när jag känner en person blir jag mig själv :) jag är också envis haha ! vet inte vad jag kan vara för kaninras :P

Sammy-Chan
0

Jag har ingen aning vilken kaninras jag skulle kunna vara… :P

Jag är ofta orolig för olika saker, vill att andra runt omkring mig ska ha det bra och må så bra som möjligt. Vad jag har hört av andra så ska jag vara otroligt snäll, lite jobbigt snäll ibland.. xD Jag är också blyg av mig… Jag är ganska aktiv, gillar att röra på mig. Till utseendet så har jag tjockt, ljustbrunt axellångt hår, och jag är kort, och liten i kroppen för min ålder… Någon som kan hjälpa mig som har en idé om vilken kaninras jag´kan vara? :D <3

alwiz
0

Typ en hoppkanin, vädurskorsning ^^

Jag är oblyg, glad, gillar att springa och hoppa (hehe) men kan ibland bli sur om det inte går nog fort, smått galen och energisk. ;D

Kanske en lejonhuvad hoppkanin efter som mitt hår växer och växer…

hjartelyckanskaniner
0

#15 kanske Angora eftersom ditt hår växer jättemkt och de måste klippas;)

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

alwiz
0

#16 hahah ja :D jag verkar vara världens korsning… ;)

[Nalle-]
0

Lugn, snäll, possitiv, bryr mig om andra människor (och djur). Men kan också vara extremt galen när jag är på det humöret ;) Lägg till långt och ganska tjockt hår, och vips är jag en teddyvädur av den lite livligare sorten!

[Wonderland]
0

hmmm… jag har lockigt tjockt hår och är snäll lugn gillar att vara ute med kompisar så typ rex,dvärgvädur,lejonblandning el nått x)?

Valkyrie
0

En rexkanin :P

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

[ninnakm]
0

En lejonhuvad XD Mycket hår vid huvet (A) Nyfiken men lite blyg, liten (kort) Glad och gosig

Inaarah
0

Social, framåt, snabbtänkt, energisk, bryr mig om djur och människor.. tja, den beskrivningen stämmer in på mig och defintivt på Chica! Så lejonhuvad såklart!

Ponnykanin
0

Jag är nog en korsning mellan alla möjliga raser! Jag är fumlig och  klumpig men endå långbent och vig. Jag är väldigt lång för min ålder. Egensinnig och mycket snabbtänkt, jag kan hoppa högre än många och klarar väldigt mycket innan jag ger upp. Lite smått aggresiv kanske och lättretlig. Men mycket busig och sprallig men endå en riktig ensamvarg. Jag gillar inte att vara instängd och springer ganska fort, jag är endå väldigt sällskaplig och tycker om att vara med andra när de inte blir alldeles jobbiga.

Skrattande

Som ni ser är jag en konstig person ;)

#mce_temp_url#

Make pasta, not war.

LinneaJohaanson
0

En ful en!
Hahah nej då, men jag är väldigt frammåt och social, älskar att mysa!
Smal och rätt svårt för att lägga på mig kan bli rätt lätt irriterad!
Tror på rex faktiskt, en ful rex! Glad

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se