Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 668 ggr
eamy
0

Ta med kaninen?

hejsan! jag har en fråga hoppas någon kan jälpa mig :) jag ska åka till skåne till min farfra nu på måndag, och då åker jag tåg ner. min farfar är häst ägare så han har ett stall med 4 boxar och ett 3 vånings hus, min fråga är tycker ni att jag är dum om jag tar med min kanin och antingen har han i stallet eller i hans så kallade källare(hans källare är inte kall) han har lösa katter på gården, det kommer inte stå några hästar i stallet, och han bor typ i skogen, men jag skulle vilja ha era åsikter om vad ni tycker om jag ska ta med honom eller inte? :)

Ändrade din rubrik till en mer beskrivande. //BonnieL, medarbetare

Emelie
0

Jag tycker att du gott och väl kan ta med honom, så länge du tänker på att det kan bli riktigt varmt i bilen.

Det beror ju i och för sig också lite på vart du bor någonstans. Är det alldeles för långt bör du nog inte ta med honom.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

eamy
0

#1 ja jag tog med honom det gick jätte bra :) jag bor i stockholm och åkte tåg till skåne och nu så bor han i stallet på kvällarna och ute på gräsmattan på dagen :) i skuggan självklart